|
armin @ asta 26 juni (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
High_nrg
M_Peror
Emre
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
R'dam posse / Special guests / Playahs van de avond:
drienuldrie
die-djee Leks (((OVB---> Onder voorbehoud: Alleen aanwezig als Nederland 3 of 4 in de poule wordt)Of eerste)Of tweede maar dan zeer laat aanwezig!)
Tijs08
Partyharry
Canadian:
april_peel
De "Kolkiewolkie Oeh ik weet nog niet zeker of ik kom" persoon:
SnuggLe |
|
|
|
| Optimus |
| jullie vergeten mij flikkers!:mad: |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik wordt ook genegeerd :mad: !
Ik kom, mits er niet gestrooid gaat worden met Impulzkaarten natuurlijk :p :D . |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
jullie vergeten mij flikkers!:mad: |
Zo krijg ik eindelijk me biertje :crazy: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik kom, mits er niet gestrooid gaat worden met Impulzkaarten natuurlijk :p :D . |
Same here :p Vorig jaar ook gratis naar Impulz.
En het ligt ook aan het Nederlands Elftal, ik zie ze eerder tweede worden dan eerste in de poule |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
jullie vergeten mij flikkers!:mad: |
Aap, je kan jezelf gewoon toevoegen hoor, of ben je daar te goed voor? ;)
Oh, en STOP DOWNLOADING! :p
Frans, ga jij nog? Foto's maken samen? ;) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Aap, je kan jezelf gewoon toevoegen hoor, of ben je daar te goed voor? ;)
Oh, en STOP DOWNLOADING! :p
Frans, ga jij nog? Foto's maken samen? ;) |
hmmm, waar maak jij ze voor ? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
hmmm, waar maak jij ze voor ? |
Maybe voor PF dus, als jou dat wat lijkt. Samen setje enzo... dat bedoelde ik :) |
|
|
| magrec |
ik denk niet dat er voor impulz kaarten worden weg gegeven....
Gabber/hardcore/hardstyle whatever is hier in het oosten nog steeds extreem populair en reken maar dat die naar impulz gaan. Dus dan worden er al aardig wat kaarten verkocht ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
ik denk niet dat er voor impulz kaarten worden weg gegeven....
Gabber/hardcore/hardstyle whatever is hier in het oosten nog steeds extreem populair en reken maar dat die naar impulz gaan. Dus dan worden er al aardig wat kaarten verkocht ;) |
Eh...weet neit waar jij op replied maar dit is niet de Impulz thread.
Maareh..R'dam posse: ik kom 80% zeker , tegen mijn principes in, toch naar Armin. Ik mag geknuppeld worden. Graag zelfs ;)
Even mijn nieuwe cam uitproberen waarschijnlijk, en Apri_Peel gezelschap houden!
Apri, check your pb's! |
|
|
| Optimus |
| Priivate Befbeurt?:toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Optimus
Priivate Befbeurt?:toothless |
 |
|
|
|
|