|
armin @ asta 26 juni (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op de site staat het niet vermeld, mar net even op ticketservice.nl gekeken en je kan kaarten via hun in de vvk kopen. Lijkt me verders niet echt nodig, bij Armin is het nooit uitverkocht. |
Er is een kans dat ik pas rond 01.30-02.00 in Den Haag aankom met de trein. Dan wil ik toch wel graag een kaartje hebben. Straks blijkt het dan in 1 keer uitverkocht te zijn ofzo... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat zou wel gezellig zijn :)
Ik denk dat ik ook even Den Haag onveilig kom maken. Beter dat het tot 08.00 is nu, hoef ik geen 3 uur te kleumen op het station... Ik ben dus van de partij.
Zijn er kaartjes in de voorverkoop? |
Bedoel je dat je een biertje meedringt of wat? :) Want ikke niet begrijpe! |
|
|
| jp |
Mmmm ben nog nooit in de Asta geweest
Zou eens de oversteek naar Zuid-Holland kunnen maken...
Beetje Armin gaat er altijd wel in :toothless |
|
|
| Tim81 |
| De kans bestaat natuurlijk dat Nederland moet spelen die avond... Misschien leuke pre-party ergens in een Haags cafe! Nou ja, dat zien we dan wel weer! Toch maar een kaartje alvast halen |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
Toch maar een kaartje alvast halen |
Wou je meerijden? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bedoel je dat je een biertje meedringt of wat? :) Want ikke niet begrijpe! |
Dat weet ik nog niet. Weet namelijk nog niet hoe laat ik in Den Haag ben... |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Wou je meerijden? |
Heel vriendelijk! Maar ik zorg wel dat ik in Den Haag kom, er gaan namelijk vast nog wel een aantal vrienden mee die kant op... |
|
|
| MaGiK54 |
Toch maar voor de zeker een kaartje gehaald, dus ben er op zeker bij.
Wederom maar ff een overzichtje maken van de TA'ers die gaan komen, gelieve aanvullen:
TA's @ ArmadaNight:
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
Tijs08
High_nrg
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
Canadian:
april_peel |
|
|
| M_Peror |
TA's @ ArmadaNight:
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
Tijs08
High_nrg
M_Peror
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
Canadian:
april_peel |
|
|
| Three 'O Three |
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
High_nrg
M_Peror
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
R'dam posse / Special guests:
drienuldrie
die-djee Leks
Tijs08
Partyharry
Canadian:
april_peel |
|
|
| SnuggLe |
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
High_nrg
M_Peror
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
R'dam posse / Special guests / Playahs van de avond:
drienuldrie
die-djee Leks
Tijs08
Partyharry
Canadian:
april_peel
De "Kolkiewolkie Oeh ik weet nog niet zeker of ik kom" persoon:
SnuggLe |
|
|
| Tim81 |
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
High_nrg
M_Peror
Emre
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
R'dam posse / Special guests / Playahs van de avond:
drienuldrie
die-djee Leks
Tijs08
Partyharry
Canadian:
april_peel
De "Kolkiewolkie Oeh ik weet nog niet zeker of ik kom" persoon:
SnuggLe |
|
|
|
|