return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
armin @ asta 26 juni (pg. 17)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Zehra
Mijn foto's staan ook online
Enkele videos en geluidsfragmentjes


Leuke foto's en filmpjes Zehra! :cool: :)
sanderheijnen2
Het was weer een superfeestje!
Ik zit nog niet zo lang hier op het forum maar al wel 4 jaar Arminaanhanger. M n eerste Arminfeestje was een solo in de O op aanrader van een maat en sindsdien probeer ik er zo veel mogelijk bij te zijn.
Ik en m n vriendin moesten vanuit Bergen op Zoom komen en het begon al lekker toen we in de file kwamen bij de Moerdijk :(
Al met al stonden we na lang parkeerruimte zoeken rond half 2 in de rij (in de regen) en waren iets na 2-en binnen. Net een superuurtje van Markus mee kunnen pikken.
De wissel naar Armin met World on Fire was weer kippevel en het eerste uur was erg lekker. Daarna werd het naar mijn idee weer iets richting stampen. We zijn rond 5 uur weggegaan want onze dag was al erg lang.
Nadeel ten opzichte van vorige keer vonden wij het publiek met veel 'aparte' mensen zeg maar....
Vrijdag gaan we naar Bloemendaal en daarna wordt de eerstvolgende hopelijk het bootjefeestje.

(bedoelde je mij trouwens Snuggle? Waar ik was? Of een andere Sander?)
eieregooie
Ook nog wat footootjes gemaakt...

KLIK!

:)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Dj Lex
Markus --> Goed
Armin --> Bagger, later iets beter
Markus ft. Armin --> GOED!
7.20 --> Licht aan, spot uit. Wat een tegenvaller!
TA'ers --> Erg gezellig weer!
Sfeer --> Met Ta'ers goed, voor de rest veel Sportschool Harrys en Anita's
The world doesn't know --> :tongue3 :crazy: :eyespop:


Lex, volgens mij stond ik voor je in de rij bij de Asta. Ik was die mazzelaar die uit de rij gehaald werd en gratis naar binnen mocht :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by sanderheijnen2
Nadeel ten opzichte van vorige keer vonden wij het publiek met veel 'aparte' mensen zeg maar....


Apparte mensen daar is niets mis mee, dat is juist leuk! :D :cool: hoe apparter en raarder hoe beter! :clown: maar als er gewoon niets van af straalt dan is het ruk. Vrolijkheid vind ik belangrijk bij bezoekers :) dit was zaterdag (buiten de ta-ers natuurlijk en de vaste kern Armin fans) ver te zoeken...
Zehra
quote:
Originally posted by Dj Lex
Markus --> Goed
Armin --> Bagger, later iets beter
Markus ft. Armin --> GOED!
7.20 --> Licht aan, spot uit. Wat een tegenvaller!
TA'ers --> Erg gezellig weer!
Sfeer --> Met Ta'ers goed, voor de rest veel Sportschool Harrys en Anita's
The world doesn't know --> :tongue3 :crazy: :eyespop:


Lex, waarom heb ik u nie gezien??? :(
eieregooie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Lex, volgens mij stond ik voor je in de rij bij de Asta. Ik was die mazzelaar die uit de rij gehaald werd en gratis naar binnen mocht :D


Ik kreeg in de rij ook nog een vrijkaartje in m'n handen gedruk :D

Maakt de rij toch weer een beetje goed dacht ik zo :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik kreeg in de rij ook nog een vrijkaartje in m'n handen gedruk :D

Maakt de rij toch weer een beetje goed dacht ik zo :)


Wij kregen ons geld terug van onze kaartjes :D Dat zijn altijd fijne dingen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by sanderheijnen2


(bedoelde je mij trouwens Snuggle? Waar ik was? Of een andere Sander?)


Nope, bedoelde Sander van de Boumabros! :)

Maar ik had jou toch wel gemeet, of niet?
franzelare
ik ben de foto's van bram en mij nu aan het uppen naar floQ
dus morgen staan ze er wel op :)

moogwai
quote:
Originally posted by Dj Lex
7.20 --> Licht aan, spot uit. Wat een tegenvaller!


Niks gemist dus in die laatste 5 minuten :)

Setjes van de Asta klinken erg lekker, alleen jammer dat de stream van FreshFM erg slecht is.
kolkiewolkie
Was leuk feestje, ook voor de tijd bij Bram :) . Heb na de tijd alweer teveel andere dingen gedaan om er nou nog wat zinnigs over te kunnen zeggen dus dat doe ik dan ook maar niet. Was wel gezellig met die buslading TA-ers. Mooie vrouwen ook, beetje matte sfeer verder.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement