return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
armin @ asta 26 juni (pg. 4)
View this Thread in Original format
apri_peel
i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion

anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there
Freezel
quote:
Originally posted by apri_peel
i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion

anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there


Don't know you, but I'm going to Armada Night, so we can meet up there or so :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by apri_peel
i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion

anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there


Apri! When are you coming to The Hague?
emma
quote:
Originally posted by franzelare
ik ben toch echt nederlander hoor!


een nederlander met smaak voor goeie muziek :D

snuggle durft er nog steeds niet voor uit te komen :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by emma
een nederlander met smaak voor goeie muziek :D

snuggle durft er nog steeds niet voor uit te komen :D


Dat ik voor homo uit wordt gemaakt en dat ik daar niet uit durf te komen, oke........

Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:

NEE!

Sterf! :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:



Kom maar uit die kast Snug :toothless
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kommaar kommaar kommaar kommaar........


Nice avatar!
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat ik voor homo uit wordt gemaakt en dat ik daar niet uit durf te komen, oke........

Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:

NEE!

Sterf! :D


ga jij ff zwork beffen met je sterf!

HOMO
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ga jij ff zwork beffen met je sterf!

HOMO


Ah sorry, ik zit aan zijn schatje......
Wat lief..........

*burp*
Zeikerd! :D

quote:
Originally posted by Tim81
Nice avatar!


Dank je! Bottom is de bom!
Vooral die Theatershows, die live zijn :D
ambs
lol i've been missing out on all the action! gezellig hier!

franzelare
quote:
Originally posted by ambs
lol i've been missing out on all the action! gezellig hier!


I'll do a little dance on your behalf
ambs
quote:
Originally posted by franzelare
I'll do a little dance on your behalf


thanks dearrrrrrrrrr :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement