|
armin @ asta 26 juni (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| apri_peel |
i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion
anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by apri_peel
i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion
anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there |
Don't know you, but I'm going to Armada Night, so we can meet up there or so :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by apri_peel
i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion
anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there |
Apri! When are you coming to The Hague? |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ben toch echt nederlander hoor! |
een nederlander met smaak voor goeie muziek :D
snuggle durft er nog steeds niet voor uit te komen :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emma
een nederlander met smaak voor goeie muziek :D
snuggle durft er nog steeds niet voor uit te komen :D |
Dat ik voor homo uit wordt gemaakt en dat ik daar niet uit durf te komen, oke........
Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:
NEE!
Sterf! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:
|
Kom maar uit die kast Snug :toothless |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kommaar kommaar kommaar kommaar........ |
Nice avatar! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat ik voor homo uit wordt gemaakt en dat ik daar niet uit durf te komen, oke........
Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:
NEE!
Sterf! :D |
ga jij ff zwork beffen met je sterf!
HOMO |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
ga jij ff zwork beffen met je sterf!
HOMO |
Ah sorry, ik zit aan zijn schatje......
Wat lief..........
*burp*
Zeikerd! :D
| quote: | Originally posted by Tim81
Nice avatar! |
Dank je! Bottom is de bom!
Vooral die Theatershows, die live zijn :D |
|
|
| ambs |
| lol i've been missing out on all the action! gezellig hier! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ambs
lol i've been missing out on all the action! gezellig hier! |
I'll do a little dance on your behalf |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by franzelare
I'll do a little dance on your behalf |
thanks dearrrrrrrrrr :D |
|
|
|
|