|
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Kelly*
zal ik op geweldig professionele wijze foto's komen maken :stongue: :happy2: |
cheerleaders ook altijd welkom anders
ik zal voor het scorend vermogen zorgen :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ik zal voor het scorend vermogen zorgen :) |
Als je het op de voetbal hebt kan ik er ook voor een stuk voor zorgen, tenzij het dan juist op een dag valt waar ik last van mijn rug heb :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat gaat nog het zwaarste werk worden, bepalen wie er allemaal plaatjes mag draaien en wie niet... |
iedereen! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tiger777
iedereen! |
tmoet ook op iets trekken eh, en iedereen achter de draaitafels laten lijkt mij zoiezo gn goed idee, kwestie van chaos te vermijden :p |
|
|
| Tiger777 |
| baah, iedereen die enige noties heeft van DJ'en een half uurke laten? |
|
|
| Jasperovitsj |
Dan nog zullen we met tijdstekort zitten denk ik, en een half uurtje is leuk, maar echt veel kan je dan ook niet laten zien...
En geloof me, iedereen laten draaien geeft gegarandeerd chaos! We hebben het is geprobeerd in ons jeugdhuis met 7 dj's op 1 avond, en dat was zelfs al een catastrofe ("ik wou die plaat ook wel draaien hé" "allé, mag ik nu echt geen kwartierke langer" "Waar is den andere die nu moet draaien, weeral aant smossen met zijn lief")
Maar bon, we zullen is een voorlopig tijdschema opstellen en alle kandidaat-dj's noteren, en dan is zien wat er mogelijk is en wat niet? |
|
|
| Pumaz |
| Jasper heeft gelijk. We zijn met veel te veel. Persoonlijk zou ik veel liever mij zat drinken en een babbeltje slaan, maar kandidaten zijn er alleszins teveel. Plus nog het feit dat dit eigenlijk een trance forum is en mijn draaistijl gaat met de dag verder en verder van trance, met het gevolg dat de meesten zouden klagen dat het 'te saai' is :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Bwah, ik draai ook prog, maar melodische prog is volgens mij wel ideaal om op te warmen of af te sluiten. En ik ga eerlijk zijn, ik wil ook graag draaien, maar ik snap ook dat er nog veel kandidaten gaan die net hetzelfde denken...
Dat van dat zat zijn kan anders wel een probleem vormen moest ik eventueel later op de avond draaien...het zal een kwestie van prioriteiten worden dan :toothless |
|
|
| lievez |
ik wil ook draaien !
als de lege vaten op zijn, der e nieuw aandraaien :D
vaten mixen :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lievez
als de lege vaten op zijn |
Lege vaten zijn meestal op :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, ik draai ook prog, maar melodische prog is volgens mij wel ideaal om op te warmen of af te sluiten. |
Mjah, het is ook niet 100% melodisch bij mij, met dingen als Matthew Dekay en zo er nog bij :tongue3
Markus Schulz + Hernan Cattaneo = ik :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das mijn punt niet, ik draai zeker niet alleen melodische prog. Ik denk gewoon dat het geen wijze beslissing zou zijn om heel diep en donker te gaan op zo'n feestje, maar melodische prog (wat ook tot mijn arsenaal behoort) zou wel passen - naar mijn mening. :) |
|
|
|
|