return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 6)
View this Thread in Original format
Buoyant
quote:
Originally posted by djcresto
op een grasveld sjotten wordt moeilijk denk ik. Zoveel talenten zitten hier niet dus aan 2x11 man lijkt me moeilijk aan te geraken. Bovendien moet je dan nog over een terrein kunnen beschikken en heel veel voetbalclubs hebben in de zomer net hun terrein bijgezaaid ofzo, meestal zijn de netten ook verwijderd. En in België kan het in de zomer ook goed regenen :p

Het moet toch niet persee op een echt voetbalveld zijn? een of ander grasveldje is toch ook toppie?
djcresto
quote:
Originally posted by Buoyant
Het moet toch niet persee op een echt voetbalveld zijn? een of ander grasveldje is toch ook toppie?

conrete voorstellen altijd welkom :p
cyberia
in de buurt van m'n grootmoeder weet ik wel een afgelegen voetbalpleintje liggen ma da is in Ronse, dus voor de meeste te ver waarschijnlijk (als je het al wel weet liggen:p )
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Buoyant

En dan truitjes als doelpalen, en de beek is de zijlijn :D
*flashback naar lagere school taferelen*

Nah, een goed veld (echt goed dan, geen patattenveld waar ge uw voeten constant omslaagt) is zeker goed, maar ik dacht net nog aan iets dat misschien essentieel kan zijn: douche-gelegenheid. Allé, als ik een uur gevoetbald heb zweet ik mij te pletter, zeker in de zomer. En ik zal wel niet de enige zijn. En een BBQ met 20 bezwete mannen gaat niet zo aangenaam zijn voor de rest denk ik...
Liever een zaal met douchegelegenheid dan een veld zonder! :)
Meltoz
Oke mij ff de tijd genomen voor de topic te lezen, al 6 blz en pas van gister, tsjonge...:o

Vind chic da't initiatief mee van M.I.K.E. komt, echt te gek :crazy: Wij passen ons gewoon aan voor e datum aan M.I.K.E. lijkt mij ok het meest logische he :D
Ben binnen e maand ook volledig uit revalidatie (kruisbanden afgescheurd), dus zet me maar bij op't lijstje vo te shotten he, ben zelf ne zaalvoetballer, dus zou mooi meegenomen zijn om in ne zaal ergens te voetballen, ma as't ergens buiten wordt is't mij even goed zene (ma dan liefst inderdaad me douche faciliteiten) ;) :) Ik weet ni direct ne zaal in de provincie Antwerpen, as't in den Brabant was had ik direct kunnen helpen, ma't voorstel van Gert is wel dik inorde lijkt me zo ;) :D
TOR
quote:
Originally posted by djcresto
Maar mss is het ook mike zijn bedoeling om het enkel met mike & tranceaddicts te doen?

denk dat het enkel met leden van het Mike-forum was, maar ik kon me niet inhouden om het ook hier ff te posten. mijn excuses Mike :o

nu ja, als we het onder Be-TA's houden (en halve BeTA's: Freezel/Ei), geen probleem denk ik. met zoveel zijn we nu ook niet.

en Oudegem, klinkt goed. ook makkelijk met de trein te bereiken?
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Liever een zaal met douchegelegenheid dan een veld zonder! :)

Jij wil gewoon M.I.K.E. zen piemel zien :p Ghehehe

En wat betreft met het mike forum alleen... Dacht dat het idee voor de BBQ hier vandaan kwam niet waar?
TOR
dat was origineel gewoon een BeTA barbecue

het idee voor dit hele gedoe is eigenlijk toevallig gekomen.. er was een thread in het Mike-forum over de vraag of Mike al dan niet voetbalde. toen kwam hij zelf vertellen dat ie nog 12 jaar bij Germinal-Ekeren gevoetbald had, en Jasper vroeg zich af hoe het tegenwoordig met zijn skills gesteld zou zijn. toen zei ik voor de drol (omdat Mike er normaal gezien nooit op in gaat) dat we in de zomer maar es met alle forum leden moesten samenkomen om een voetbalmatch te spelen, met Mike erbij. Jasper zag dit zitten (ook voor de drol waarschijnlijk) "als er 's avonds een barbecue volgde".

en toen was daar ineens de thread van Mike zelf. hij stelde een voetbalmatch voor EN een barbecue nadien. :)

aangezien ik Mike's voorstel ook op dit forum plaatste, kwam het idee om alles dan maar samen te nemen en dat dan als de BeTA-samenkomst te laten doorgaan. :)

hopelijk is Mike nu niet teveel onder de indruk van de toch wel vrij massale interesse :nervous:
eieregooie
ah okeej... ik snap... maar volgens mij is het nog niet zo massaal hoor... ik bedoel... je hebt wel 22 man + support nodig voor een voetbalwedstrijdje toch?
Meltoz
quote:
Originally posted by eieregooie
ah okeej... ik snap... maar volgens mij is het nog niet zo massaal hoor... ik bedoel... je hebt wel 22 man + support nodig voor een voetbalwedstrijdje toch?

als je in e zaal speelt heb je minder volk nodig, ongeveer 14 man... :) er is nog altijd ni besloten of't nu binnen of buiten zal doorgaan!

Wildfir3
quote:
Originally posted by eieregooie
Jij wil gewoon M.I.K.E. zen piemel zien :p Ghehehe

priceless :D
Buoyant
quote:
Originally posted by Jasperovitsj En een BBQ met 20 bezwete mannen ...

kvond deze ook wel lekker anders
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement