return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 11)
View this Thread in Original format
lievez
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Lege vaten zijn meestal op :p


awelja e NIEUW aandraaie da VOL is ;)
djcresto
kdenk da het zorgen voor een line-up één van de latere zorgen is, eerst de rest deftig regelen. Bij een line-up denk ik dan toch direct aan onze 2 noorderburen freezel en ei die wel al bewezen hebben over goeie kwaliteiten te beschikken ;)
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Das mijn punt niet, ik draai zeker niet alleen melodische prog. Ik denk gewoon dat het geen wijze beslissing zou zijn om heel diep en donker te gaan op zo'n feestje, maar melodische prog (wat ook tot mijn arsenaal behoort) zou wel passen - naar mijn mening. :)

Good point :)
Langs de andere kant zou ik mij nooit aanpassen van stijl om anderen een plezier te doen (tenzij ze mij betalen ;)). Je hoort zo vaak dat jonge, minder ervaren dj's zich moeten aanpassen aan hun publiek, wat totaal niet hun fout is, maar ik vind het eigenlijk wel pretty lame dat zoiets gebeurd, maar het komt grotendeels aan het feit dat er heel weinig goeie clubs in België zijn :(
Jasperovitsj
Melodische prog is niet noodzakelijk mij aanpassen hé, het is gewoon een bepaald deel van mijn globale stijl ff naar voor laten komen ;)

Anyway, line-up is inderdaad pas van later belang, maar ook niet iets wat we moeten onderschatten. Net zoals de kwailiteiten van sommige Belgische Dj's hier aanwezig. Ei en Freezel zijn top, dat staat buiten kijf, maar don't forget our belgian boys either! :D
Tiger777
Oh ja, er zal hoogstwaarschijnlijk door de Tshirts een (heel)klein potje zijn voor een startbedrag voor de BBQ (er is ongeveer een marge van 70cent/deelnemer gerekend). Verwacht geen mirakels, het gaat hooguit over 15 à 20 euro max. Maar toch... Na de exames maken we der werk van ;)
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, line-up is inderdaad pas van later belang, maar ook niet iets wat we moeten onderschatten. Net zoals de kwailiteiten van sommige Belgische Dj's hier aanwezig. Ei en Freezel zijn top, dat staat buiten kijf, maar don't forget our belgian boys either! :D


dan zullen de dj's onder ons toch een setje online moeten zetten, zodat we een keuze kunnen maken.

van Ei & Freez kennen we de kwaliteiten, van u ook... maar voor de rest weet ik eigenlijk niet wie hier deftig kan draaien.

mss wil Mike ook een setje neerzetten voor ons, je weet maar nooit.... :p
pooley
Ik ben goed tot schitterend ! :p
Kaidreas
ik draai van nuchter slecht tot zat slecht. vooral als ik zat ben wordt het funky en groovy:D
Wildfir3
quote:
Originally posted by TOR
dan zullen de dj's onder ons toch een setje online moeten zetten, zodat we een keuze kunnen maken.

van Ei & Freez kennen we de kwaliteiten, van u ook... maar voor de rest weet ik eigenlijk niet wie hier deftig kan draaien.

mss wil Mike ook een setje neerzetten voor ons, je weet maar nooit.... :p


check sig
eieregooie
Waarom in deze thread? :p

Kaidreas
quote:
Originally posted by eieregooie
Waarom in deze thread? :p

the basterd (aka cygnus :D ---> fratske e gast) heeft em gestopt
Tiger777
quote:
Originally posted by eieregooie
Waarom in deze thread? :p

De warmte ei ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement