|
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| Toch ni om te sjotten hoop ik nabi... ge maakt teveel lawaai als ge speelt :p |
|
|
| Eagle` |
| zegt me niks eerlijk gezegd |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Toch ni om te sjotten hoop ik nabi... ge maakt teveel lawaai als ge speelt :p |
Ge moet toch iets doen als ge in de goal staat (zonder verdedigers)en de tegenploeg 5 keer scoort met telkens 10 meter buitenspel :p Spijtig dat ik niks van hun smerige trek-duw-stoemp-tackle-trukjes heb kunnen terug doen :sadgreen: |
|
|
| Tiger777 |
| Ik verwonderde mij toch over enkele van uuw bizare keelgeluiden :p |
|
|
| Buoyant |
| linkse poot meld zich |
|
|
| djcresto |
| mini zaal of veld voetbal? |
|
|
| FredNova |
/me
ex-Uefa junior (nen nr.10) euh... 20 kilo geleden (KvK Tienen) |
|
|
| SilentEagle |
| Interessant... Gaat dat over onze bbq? |
|
|
| Zehra |
whiii count me in!
bbq gaat great zijn! :toothless nu nog andere mensen uitnodigen ;) (nada alles geregeld is ofcourse) |
|
|
| Freezel |
| /Me probeert erbij te zijn, ligt aan de dag/tijd etc :) |
|
|
|
|