return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 12)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by pooley
Ik ben goed tot schitterend ! :p

Daarmee dus het 'Para siempre' techniek...
:p
pooley
Mensen evolueren he :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR


van Ei & Freez kennen we de kwaliteiten, van u ook...

Do you? :conf: :)
Pumaz
Wij geloven in u ;)
En de laatste tijd verbluf ik mijzelf moet ik zeggen :D
CD available soon :eek:
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Do you? :conf: :)


je hebt toch al de nodige ervaring of vergis ik mij? en aan uw playlists te zien....


quote:
Originally posted by Pumaz
Wij geloven in u ;)
En de laatste tijd verbluf ik mijzelf moet ik zeggen :D
CD available soon :eek:


w00t! kijk ik naar uit !!
Jasperovitsj
Bwah, een dikke 3 jaar nu, 2 jaar jeugdhuis, een paar dj-contests enzo, maar echt grote feestjes nog niet.
En een playlist mag nog zo goed zijn, als hij slecht gemixt is heb je er niks aan. :)

Maar bon, ik wil mijn eventuele kunnen gerust bewijzen hoor! :D

EDIT: als we dan toch aan self-promotion bezig zijn: deze zomer komt mijn dubbel-cd ook uit! Reflections, 2 discs met prog die mijn smaak volledig reflecteert (pun intended) :D
djcresto
voila

Gisteren met cafebaas van de cafetaria van de sporthal in oudegem eens een babbelke geslaan en hij ziet dat volledig zitten, feestje en bbq zouden dus geen probleem zijn, in juli wel te verstaan. Nu nog een dag vinden waarop de sporthal 's avonds vrij is. Heeft er iemand voorkeur voor een dag? moet dit in het weekend of kan dit ook op weekdagen? Augustus wordt zoiezo moeilijk omdat vele sportclubs dan al hervatten. Nu even ne mail sturen nr de sportdienst dan kan ik misschien een voorstel doen met een aantal mogelijke concrete data. :cool: :cool:
Wildfir3
op mij moet ge niet letten (niet dat ge dat zou doen ;)), ik zie wel of ik kan (want mijn vakantie is al vrij hard volgeboekt met speelplein, vakantiejob en tweede zit :))
Meltoz
Ik denk da we inderdaad best de mensen laten draaien, die toch wel wa ervaring hebbe, om't BOE-geroep wa te beperken op den BBQ :p en daar ik niet de ervaring als de andere heb, stel'k mij dus niet kandidaat om te draaien op den BBQ :D Liever dus da plein op en wa shotten!!!! Voila se, LET THE MUSIC PLAY... :D :D

...zou't eventueel, "lees die eerste 2 woorden goe he", kunnen van de BBQ ergens in de laatste week van Juli te doen of ergens in de beginne...? Als het ni zo is ok geen probleem zene, ma ben in't midden ergens op vakantie. 'K weet het al ge me iedereen rekening moe houden komt ge ok nergens, ma daarom die "zou eventueel"... Ma't belangrijkste is wanneer de master M.I.K.E. zelf kan he...!!!!
Tiger777
ik ben ook voor die laatste week van juni :p

djcresto
Volgens mij lukt het niet om tegen de laatste week van juni iets te organiseren. Het laatste weekend van juni is het ook al city parade en armada night.

Hieronder een overzicht van de beschikbare uren van de sporthal in juli. Dit kan natuurlijk veranderen, dus het is best dat we er snel uitkomen.

Vrijdag 02 19.00 - 23.00
Zaterdag 03 18.00 - 23.00
Zondag 04 10.00 - 23.00
Maandag 05 20.00 - 23.00
Dinsdag 06 20.30 - 23.00
Vrijdag 09 19.00 - 23.00
Zaterdag 10 18.00 - 23.00
Zondag 11 10.00 - 23.00
Maandag 12 20.00 - 23.00
Dinsdag 13 20.30 - 23.00
Vrijdag 16 19.00 - 23.00
Zaterdag 17 18.00 - 23.00
Zondag 18 10.00 - 23.00
Dinsdag 20 20.30 - 23.00
Vrijdag 23 19.00 - 23.00
Zaterdag 24 18.00 - 23.00
Zondag 25 10.00 - 23.00
Maandag 26 20.00 - 23.00
Dinsdag 27 20.30 - 23.00
Vrijdag 30 19.00 - 23.00
Zaterdag 31 18.00 - 23.00
Meltoz
Ik bedoelde uiteraard JULI... Foutje :o :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement