|
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ik vrees eigenlijk dat de toeloop nogal massaal zou kunnen worden. Stel dat er 20 man op afkomt, en die brengen elk nog is een twee-drietal vrienden mee, dan is een gezellige barbeque zo al om zeep.
Misschien moet mike maar wat duidelijke "regels" maken ofzo :) Whatever :) |
zal zeker moeten, nu da zaalke dat ik voorstel kan gemakkelijk 100 feestende mensen aan. Maar mss is het ook mike zijn bedoeling om het enkel met mike & tranceaddicts te doen? Van mij moet daar nieveel meer volk bijzijn. |
|
|
| Jasperovitsj |
Het hoeft niet zo moeilijk te zijn?
In de namiddag sjotten met de beta's en Mike, dan naar die cafetaria trekken met die groep om te barbeque-en, en daarna party. Als er nog vrienden willen komen voor die party kunnen ze gewoon afkomen als ze begint, net zoals ze normaal bij een party zouden moeten doen. Maar die hoeven niet noodzakelijk bij de BBQ aanwezig te zijn.
En de locatie ziet er wel leuk uit, ideaal gelegen en de zaal zelf zag er ook proper uit. En als we dan alles voordelig kunnen regelen met de uitbater is dit helemaal ideaal! :) |
|
|
| Wildfir3 |
| jup klinkt niet slecht :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik heb alweer een snood plan: mike zatvoeren en hem wijsmaken dat pooley iets over zijn moeder heeft gezegd. En me dan ff neerzetten met popcorn en het spektakel bekijken :D |
Ewel ja, ga gij dan lopen met zen platentas :p
om kom Steffy, voet, braaave jongen. Rol nekeer, hier si e koekske.
ZIT ! |
|
|
| Switch |
| hmm 't is zo ver weg :( |
|
|
| Xilver |
| Hmm kwil wel afkomen, maar dan om te supporteren, want ik kan geen reet shotten. Ik kan eventueel wel wa volk meepakken uit de buurt van Wommelgem/Wijnegem/Deurne. Ni teveel want kheb maar een klein 206'ke he ;) |
|
|
| eieregooie |
Ik ga wel cheerleaden met Steffie en Tigger :D
Maarre... aangezien het in de zomer is... Kan er toch gewoon op een grasveldje gevoetbald worden niet? :D
Nouja... dit laat ik aan jullie over... als het maar niet heeeeeeel slecht uitkomt met men vakantie :p Maar aan de andere kant... Hier wil ik nog wel even voor heen-en-weer rijden :) |
|
|
| SilentEagle |
O ja - kan wel een pootje shotten, maar niet te uitzonderlijk. :D
BBQ'en daarentegen... Mag ik Sauskoning zijn? :p |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
BBQ'en daarentegen... Mag ik Sauskoning zijn? :p |
Hohohoho ge kunt u ni voorstellen wa voor vettige praat ik hier allemaal op zou kunnen verkopen, maar 't is te easy.
:toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zo hier even, misschien het eerste halve concrete voorstel.
In Oudegem (deelgemeente van dendermonde) staat een sporthal. Aan deze sporthal is een leuke cafetaria waar ge een goe fuifke kunt organiseren. De cafetaria heeft ook een goed terras en in de zomer staat er steeds een barbecue buiten. Eigenlijk ideale locatie dus voor dit initiatief.
Nu gaat jasper aan mike vragen op welke data hij vrij is. Dit zullen denk ik niet zoveel dagen zijn. Derna kan ik horen of de sporthal vrij is, of de uitbater niet in verlof is en of we van hem een party mogen organiseren. Met onze club hebben we goeie contacten met de uitbater dus dat kan niet zo een probleem zijn denk ik. Bovendien vraagt die nooit geld voor een party, toch niet aan ons. Bovendien is Oudegem vrij centraal gelegen in Vlaanderen. En op ongeveer 10 km van afrit E40.
Iemand hier iets op tegen? Of gaan we ervoor? :D |
Ik ben daar volledig voor gewonnen :) |
|
|
| djcresto |
| op een grasveld sjotten wordt moeilijk denk ik. Zoveel talenten zitten hier niet dus aan 2x11 man lijkt me moeilijk aan te geraken. Bovendien moet je dan nog over een terrein kunnen beschikken en heel veel voetbalclubs hebben in de zomer net hun terrein bijgezaaid ofzo, meestal zijn de netten ook verwijderd. En in België kan het in de zomer ook goed regenen :p |
|
|
| Wildfir3 |
| Hehe, hier in de buurt is er wel een zalig handig klein voetbalterreintje waar we zelfs op zouden kunnen bbq'en, maar da's dan alweer een heel eind weg :) |
|
|
|
|