|
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| , zwaar geowned :whip: :sadgreen: |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
, zwaar geowned :whip: :sadgreen: |
You take it like a man though... :) Zo moet dat. :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
denk dat het enkel met leden van het Mike-forum was, maar ik kon me niet inhouden om het ook hier ff te posten. mijn excuses Mike :o
nu ja, als we het onder Be-TA's houden (en halve BeTA's: Freezel/Ei), geen probleem denk ik. met zoveel zijn we nu ook niet.
en Oudegem, klinkt goed. ook makkelijk met de trein te bereiken? |
valt wel mee, er is een station waar de stoptrein gent - mechelen stopt. Dan nog kwartierke te voet. Stopt der wel enkel op weekdagen. Maar tstation van dendermonde is ook nie te ver. Ongeveer 10 minuten bus en bus stopt aan sporthal.
En voor alles te regelen, laat mike eerst zijn beschikbare data doorgeven. En het eerste concrete voorstel dat mogelijk is dat nemen we. Natuurlijk rekening houdend met een aantal zaken :D
Tzal zoiezo al moeilijk genoeg zijn om iets concreets uit de bus te krijgen. |
|
|
| Tiger777 |
| ow, da's goed. Het station van Dendermonde en dan de bus ziet der voor mij het gemakkelijkste uit... Ik kan er al geraken, das al iets :) |
|
|
| lievez |
kheb mij laten vertellen datter batijd ook is nen trein in oudegem station stopt ? :x
ma ni te veel ma toch e paar :) |
|
|
| Gladius |
| yeplaah, ik zie dat hier zeeer goed zitten!! zalig initiatief btw |
|
|
| Tiger777 |
| Ik denk dat we de locatie van de betaBBQ gevonden hebben :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik denk dat we de locatie van de betaBBQ gevonden hebben :p |
Niet alleen de BBQ, op dze locatie kunnen ineens de party ook geven, das net het goeie eraan! :) |
|
|
| Olju |
oudegem of wa?
dan ben ik van de partij :D ... tis maar 500 meter van mijn huis of zo :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
OOOOOOMG MIKE-voetbalmeeting MET mike.. dat we dat nog gingen meemaken.
btw wie is de waterboy? |
|
|
| Dark Apostle |
| Eerst een BBQ met 22 zwetende mannen om dan te gaan douchen met MIKE...nogal abstract voor een meeting ma het moe kunnen of heb ik iets gemist? :toothless |
|
|
|
|