|
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| Aha, dus as ge hoort "Hey mag k uw gsm es zien?" dan kunt ge best gaan lopen? |
|
|
| pooley |
Of ge zegt, geef me uw gsm anders wordt em nat en pakt die gast/vrouw vast.
Overcrowden gewoon :) |
|
|
| Tiger777 |
| Hoe zit het nu met die BBQ's en/of samenkomsten? Gaat iemand daar zich concreet mee bezighouden ? (ik denk aan cresto... iedereen kwam toch overeen over de locatie...) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zal in de loop van de week is proberen Mike te contacteren ivm de voetbal. Voor de bbq en het eventuele feestje erna moeten we anders gewoon een nieuwe thread maken? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal in de loop van de week is proberen Mike te contacteren ivm de voetbal. Voor de bbq en het eventuele feestje erna moeten we anders gewoon een nieuwe thread maken? |
is het dan niet meer de bedoeling om voetbal, bbq en feestje tesamen te doen? |
|
|
| Jasperovitsj |
Yep, maar als we die alle 3 tegelijk organiseren in 1 thread gaat het enorm onoverzichtelijk worden vrees ik, zeker vanaf er echt concrete afspraken ivm aanwezigen, benodigdheden enzo gaan gemaakt moeten worden. Maar bon, eerst een antwoord van Mike afwachten dan?
Trouwens, doen we die voetbal sowieso, ook als Mike niet meedoet? De locatie leent zich er in ieder geval toe, das al niet het probleem. Als we het sowieso doen maar dan zonder Mike, houden we het dan terug beta-exclusief, of effectief voor alle memebers die op het Mike-forum interesse hebben getoond? |
|
|
| eieregooie |
Whehe... organiseren moet je in in een thread doen, maar onderling onder een paar mensen die er extra tijd en moeite in willen steken...
Jasperovitsj en djcresto lijken me op dit moment de aangewezen personen daarvoor, aangezien zij al wat verantwoordelijkheden op zich hebben genomen (contact met MIKE en contact met locatie)
Thread kan je gebruiken voor input van derden, verzoekjes, en aankondigingen lijkt mij :)
Laat mij maar gewoon plaatjes draaien :p |
|
|
| Gladius |
| ja voetbal zowiezo natuurlijk! =) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Laat mij maar gewoon plaatjes draaien :p |
mij ook! :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dat gaat nog het zwaarste werk worden, bepalen wie er allemaal plaatjes mag draaien en wie niet... |
|
|
| Kelly* |
| zal ik op geweldig professionele wijze foto's komen maken :stongue: :happy2: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kelly*
zal ik op geweldig professionele wijze foto's komen maken :stongue: :happy2: |
same here :stongue: |
|
|
|
|