return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Samenkomst met M.I.K.E. (pg. 4)
View this Thread in Original format
djcresto
er is maar één minivoetbaltempel in belgië en dat is de sporthal van Appels. Twee ploegen in 1e klasse, uittredend kampioen en bekerwinnaar. :p :p :p

En mijnen hof kan wel omgetoverd worden tot nen barbecue tempel :haha: :crazy: :toothless
Eagle`
quote:
Originally posted by cyberia
:toothless
ze hemme daar in de bres nu ook een beachvolleytereintje aangelegd:toothless



mo !! alleen is volley zo men ding ni ;)
cyberia
quote:
Originally posted by Eagle`
mo !! alleen is volley zo men ding ni ;)

ne keer dat er vrouwen in't spel ziten peis ik wel;) :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
er is maar één minivoetbaltempel in belgië en dat is de sporthal van Appels. Twee ploegen in 1e klasse, uittredend kampioen en bekerwinnaar. :p :p :p

En mijnen hof kan wel omgetoverd worden tot nen barbecue tempel :haha: :crazy: :toothless

En zaalvoetbal is met ons beperkt aantal deelnemers waarschijnlijk wel de beste optie, tenzij iedereen met 6 tegen 6 wilt voetballen over een heel veld en daarbij vééééél lopen ;) :p
lievez
quote:
Originally posted by djcresto
er is maar één minivoetbaltempel in belgië en dat is de sporthal van Appels. Twee ploegen in 1e klasse, uittredend kampioen en bekerwinnaar. :p :p :p

En mijnen hof kan wel omgetoverd worden tot nen barbecue tempel :haha: :crazy: :toothless



jah en ni ver vo mij :p
Wildfir3
vind toch dat er draaitafels in de buurt moeten zijn als we met mike bbq'en :p

en dan derna op releasegroepen

M.I.K.E. presents BE-TA - Live at the BBQ - 03 07 2004.mp3
Tiger777
MIKE assisted by BETA's :) - Live @ BetaBBQ 03/07/2004.mp3 zeker :)
Hydra
whoa sweet :)
Wildfir3
Ik heb alweer een snood plan: mike zatvoeren en hem wijsmaken dat pooley iets over zijn moeder heeft gezegd. En me dan ff neerzetten met popcorn en het spektakel bekijken :D
Jasperovitsj
Misschien kan iedereen die interesse heeft misschien in het volgende topic posten, dan weet Mike ook hoe en wat, hij is tenslotte degene die het voorgesteld heeft...

http://www.mike.be/phpbb/viewtopic.php?t=736

djcresto
Zo hier even, misschien het eerste halve concrete voorstel.

In Oudegem (deelgemeente van dendermonde) staat een sporthal. Aan deze sporthal is een leuke cafetaria waar ge een goe fuifke kunt organiseren. De cafetaria heeft ook een goed terras en in de zomer staat er steeds een barbecue buiten. Eigenlijk ideale locatie dus voor dit initiatief.

Nu gaat jasper aan mike vragen op welke data hij vrij is. Dit zullen denk ik niet zoveel dagen zijn. Derna kan ik horen of de sporthal vrij is, of de uitbater niet in verlof is en of we van hem een party mogen organiseren. Met onze club hebben we goeie contacten met de uitbater dus dat kan niet zo een probleem zijn denk ik. Bovendien vraagt die nooit geld voor een party, toch niet aan ons. Bovendien is Oudegem vrij centraal gelegen in Vlaanderen. En op ongeveer 10 km van afrit E40.

Iemand hier iets op tegen? Of gaan we ervoor? :D
Wildfir3
ik vrees eigenlijk dat de toeloop nogal massaal zou kunnen worden. Stel dat er 20 man op afkomt, en die brengen elk nog is een twee-drietal vrienden mee, dan is een gezellige barbeque zo al om zeep.

Misschien moet mike maar wat duidelijke "regels" maken ofzo :) Whatever :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement