|
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| emre |
| quote: | Originally posted by Dazzle
Young Persians = Jump the next train
Echt super vocalen van Ben Lost. Heerlijke opbouw en een lekkere climax. Staat op Ahead mixed by Scott Bond |
Deze track is idd lekker .. maar de manier waarop White room ingemixt wordt is waanzinnig :crazy: Al zo vaak geluisterd en nog word ik er wild van :eyes: |
|
|
| tijs08 |
Dit zijn weer een paar niet normaal vette tunes!!! De eerst 5 zijn echt waaaanzinnig!!! :eyespop: :crazy:
Chris Fortier@fabric060304-ID-1
Chris Fortier@fabric060304-ID-2
Redanka - Waves
Pig & Dan - Innervision
Jose Zamora & Damian DP - Transatlantic (Damian DP Remix)
Pig & Dan - Ruspels Revenge
Tigerhook pres. Randall Jones and Phillipe Charles - Cold Dark Stars
Micah feat. J. Veda - Come From (Nick & John Dalagelis Remix)
Dousk - Aeon |
|
|
| sndh |
nog een update :
Coldplay - Clocks (Derek Howell rmx) :eek: :eek:
Damian DP - Inooh :eek:
Fretwell - Silky Dirty
Petter - Why are the pretty ones never insane? :eek: :eek: :wtf:
Pole Folder - Protected (Blue Room Project rmx):eyespop: :eyespop:
Katcha - Touched by God (Chris Salt rmx)
Odysseus - Next Level :eek:
Intense - Eastern Promise |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
nog een update :
Coldplay - Clocks (Derek Howell rmx) :eek: :eek:
Damian DP - Inooh :eek:
Fretwell - Silky Dirty
Petter - Why are the pretty ones never insane? :eek: :eek: :wtf:
Pole Folder - Protected (Blue Room Project rmx):eyespop: :eyespop:
Katcha - Touched by God (Chris Salt rmx)
Odysseus - Next Level :eek:
Intense - Eastern Promise |
Sndh, vraagje, hoe kom je toch altijd aan ZOVEEL nieuwe 'vette tunes'?
Want deze thread staat bijna dagelijks vol met +/- 10 vette nieuwe dingen.
Daardoor lijkt het:
1) Of je hele dagen muziek zit te luisteren
2) Je 100 nieuwe platen per dag hebt
3) Alles vet is tegenwoordig (oftewel: erg veel vette platen waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet)
4) Je werkt bij een platenzaak ofzo :)
Vertel eens, want ik ben wel benieuwd. |
|
|
| Chicane |
| Markus Schulz :rolleyes: |
|
|
| sndh |
ha, nou opzich niet alleen markus ;), luister eens een set van Shiloh, Blue Room Project of Damian DP!
Ik zit inderdaad echt de hele dag muziek te zoeken, te luisteren enzo. Ik zoek eigenlijk echt overal, en ja wie veel zaait oogst ook veel... Het is echt niet zo dat de tracks die ik post allemaal 'wel aardig' zijn, je zou ze toch echt ff moeten checken allemaal!! Een voor een superlekkere tunes! Deel dat graag met jullie, als iedereen er tenminste prijs op stelt natuurlijk |
|
|
| TranceFool |
Nieuwe plaat van Hertz roeleert weer keihard, die gast blijft maar vette tracks produceren.
Hertz - Used (Sway)
A1. Used
B1. Free Ride
B2. More Funk
Vooral Used en Free Ride zijn echt zeer goed te doen! |
|
|
| Bailey |
| Mike Humphries - Dialogue (Mastertraxx) |
|
|
| TimeportE |
| hee ik vind die prog enzo heel leuk natuurlijk maar ik vroeg me af of iemand toevallig weet welke nr's marco v laatste tijd aan het draaien is.. hij was tijdens de zomerfeesten lekker aan het draaien en sinds ik niet meer zo extreem op de hoogte ben van alle nr's wist ik vrij weinig te id'en (zijn eigen mixen enzo natuurlijk wel)... |
|
|
| Joost |
| quote: | Originally posted by Dazzle
Amuka - Appreciate me (Rauhofer rmx)
Echt een super groovy, house track, maar niet te snel... tja hoe leg je dit uit. Luister 'm zeld maar!
Young Persians = Jump the next train
Echt super vocalen van Ben Lost. Heerlijke opbouw en een lekkere climax. Staat op Ahead mixed by Scott Bond |
Inderdaad een heel goed nummer, is hij al uit op vinyl? Nee he?
Volgens mij moet het Young Parisians zijn trouwens (dus uit Parijs en niet uit Perzië :rolleyes: ) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
ha, nou opzich niet alleen markus ;), luister eens een set van Shiloh, Blue Room Project of Damian DP!
Ik zit inderdaad echt de hele dag muziek te zoeken, te luisteren enzo. Ik zoek eigenlijk echt overal, en ja wie veel zaait oogst ook veel... Het is echt niet zo dat de tracks die ik post allemaal 'wel aardig' zijn, je zou ze toch echt ff moeten checken allemaal!! Een voor een superlekkere tunes! Deel dat graag met jullie, als iedereen er tenminste prijs op stelt natuurlijk |
Ik stel het zeer op prijs, probleem is alleen dat ik die tunes dus allemaal niet kan vinden :D :D :D
Dus als mensen nou ook de SOURCE ofzo (mits die openbaar is ofzo) erbij zouden kunnen zetten, of uit welke liveset die komt, dan zou dat een heel stuk schelen.
Want nu is het maar een dikke opsomming, per dag 10 tracks. Maar d'r zijn paar mensen waarvan ik de nummers wel check, en van sommigen juist niet. Van Trancefool bv wel, een van de weinigen samen met Basd die nog wel eens technotracks posten, dus die probeer ik altijd wel te zoeken. |
|
|
| Creamfields23 |
Ik heb net toevallig uit verveling De laatste Asot gecheckt. Hier zit een track in van Sander van Doorn - Dark Roast. Ongeloofelijke vette Tune :wtf:
Ga zo meer info over deze kerel zoeken wat een talent :thepirate |
|
|
|
|