return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 37)
View this Thread in Original format
emre
Die laatste ID uit de EM van Masiello (track 4) is zoooooooo vet :crazy:
moogwai
quote:
Originally posted by tijs08
Ferry Corsten - Holding On (Above & Beyond Remix)


de tering!!! :eyespop: :eyespop:

dit is nou nog eens TRANCE!! in lange tijd niet zo'n vette trancer gehoord! En eindelijk weer eens behoorlijk kippenvel bij een pure trancer! :crazy:



Deze MOET ik ook zeker vet vinden, het origineel vind ik al super! Meteen maar ff checken dan :)


quote:
Originally posted by tijs08
iets?? :rolleyes:


Ehh.. wie kent er Automanuel nog maar net :haha: :p


quote:
Originally posted by tango
Ik moet zeggen dat G&D eindelijk weer is een lekker remixje hebben weten te produceren:

Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Mix)

Zit in hun GDJB set van afgelopen weekend. Een lekkere vocal met wat lekkere G&D beats, komt uit op release records met een john creamer & stephane k remix.....


Idd een erg vette remix! Die GDJB is toch wel weer DE set van deze week. Vooral dit gedeelte vind ik erg sterk:

02. Scissor Sisters - Comfortably Numb - Paper Faces Remix
03. Mylo - Drop The Pressure
04. Rachel Starr - Till There Was You - Gabriel & Dresden 12 Step Mix

En dan vooral de overgang naar Drop The Pressure (wat ik nog steeds een erg sterk nummer vind!) :eyespop:
NoisyNeil
Özgür Can feat. Nick Beman - Not Even Winds [EE]
P.O.S - Gravity [Anjunabeats]
Tiesto feat. Kirsty Hawksaw - Just Be (Antillas Club Mix) [Magik Muzik]
Mindphaser
Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix)

heerlijk nrtje!
tijs08
quote:
Originally posted by moogwai

quote:
Originally posted by tijs08
iets??

Ehh.. wie kent er Automanuel nog maar net :haha: :p



mooie reply! is het niet dat je wel goed moet lezen...

quote:
Originally posted by tijs08
FF wat anders :p

Marco V - Automanual

kende hem al een tijdje, maar wat een track zeg!!!



en Robert, je bent niet de enige die hem vet vind (denk ik dan he) ;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
ben het helemaal met je eens.. ze hebben ff een inzinking gehad met weinig producties en paar slechte (A&B en Dido Remix)

Maar sinds Arcadia zijn ze weer errrg goed bezig.. zo ook deze tune.. vooral bij 4 minuten!! :eyespop:


lange tijd geleden dat je echt lyrisch over een nummer was en dat ik het niet met je eens was. deze keer overigens wel. Ik vind die vocal écht slecht! wow bah! :eyes: check 2 minuten, gewoon gejengel! :eek: en dan even later; "i was alone out there...." :conf: slecht! :eyes:
bij 4 minuten inderdaad wel een lekkere melodie maar die vocal blijft maar gaan! nee dit nummer doet me niets...
dj_spare
quote:
Originally posted by Partyhardy!
lange tijd geleden dat je echt lyrisch over een nummer was en dat ik het niet met je eens was. deze keer overigens wel. Ik vind die vocal écht slecht! wow bah! :eyes: check 2 minuten, gewoon gejengel! :eek: en dan even later; "i was alone out there...." :conf: slecht! :eyes:
bij 4 minuten inderdaad wel een lekkere melodie maar die vocal blijft maar gaan! nee dit nummer doet me niets...


ik vind de vocal ook slecht ingezongen, hij klinkt af en toe tegen het vals aanzitten... [/jacques d'ancona]

en die 'turkse' sounds in het begin staan me ook tegen... kortom, weer een slechte remix
sndh
over nieuwe, goeie tranceplaten gesproken!

Super8 - Cre8 (Mirco de Govia remix) !!!!!!!

Supervette trancer met lekkere feel, weer een goeie Mirco de Govia remix, eindelijk! Nu maar hopen op meer van dit spul, want voor de rest is trance niet meer zo mijn ding...
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
lange tijd geleden dat je echt lyrisch over een nummer was en dat ik het niet met je eens was. deze keer overigens wel. Ik vind die vocal écht slecht! wow bah! :eyes: check 2 minuten, gewoon gejengel! :eek: en dan even later; "i was alone out there...." :conf: slecht! :eyes:
bij 4 minuten inderdaad wel een lekkere melodie maar die vocal blijft maar gaan! nee dit nummer doet me niets...


je kunt het ook overdrijven Sjaak! :sadgreen:

Ik vind de vocal ook zeker niet het sterkste punt van het nummer, maar ik kan je zo een heleboel andere vocale nummers op noemen die het nummer ermee verpesten.. dat doet de vocal hier ZEKER niet!
Maar goed je zal deze maar eens bij mij in de auto moeten horen.. dan oordeel je wel weer anders, zoals gewoonlijk ;) :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
Maar goed je zal deze maar eens bij mij in de auto moeten horen.. dan oordeel je wel weer anders, zoals gewoonlijk ;) :D


hahahahahaha :p ja dat vind ik een goed idee! :D

sndh
he sjakies, geen slowchat hier he!:cool: ik wil goeie tunes horen ;)"

zoals:

San Mehat - Devine (Morningstar) :cool:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by sndh
he sjakies, geen slowchat hier he!:cool: ik wil goeie tunes horen ;)"



okay chef! ;) ==>

Girl Nobody - Sirens (Shiloh's Boy Everybody Mix) behoorlijk trancy voor Shiloh vind ik, wel okay...

Logiztic Sounds - Try Me is goed en
Logiztic Sounds - Relish is hélemaal geweldig! :eyespop: lekkere diepe bassloop :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 
Privacy Statement