return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 38)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Junior Jack - Must be the darkness
Micheal Grey - The weekend

2 heerlijke platen!
sndh
Starkid - Crayons (Habersham & Numinous remix)

Eindelijk eens een andere weg ingeslagen met dit nummer, super! Natuurlijk door de dood van Adam veel geremixed, en daarbij waren vond ik verschillen niet veel te merken tussen de verschillende remixen. Gelukkig hebben Habersham & Numinous er een hemelse breakbeat ondergezet en de bass lekker opgeschroefd :)
Original
Radiohead - Go To Sleep (Leama & Moor Remix)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Original
Radiohead - Go To Sleep (Leama & Moor Remix)

Er is geen Leama & Moor Remix... alleen een Zoo DJ's Remix
Original
Mislabled zeker,

Wel een goeie mix btw.
tijs08
nieuwe nummer(s) van Matthew Dekay

Matthew Dekay - Unknown

echt 1 van de beste tunes dit jaar.... weet nog als de dag van gisteren dat hij op Earth in LVC opende met deze plaat... MAN wat gingen we los! :eyespop: :eyespop:
Sander Kleinenberg draaide hem ook op Everybody, en dit gaat echt een hele grote tune worden!!!!

The Youngsters - Smile (Matthew Dekay Remix)

Ook een enorme knaller, zonder de vocalen. Maaaar zo vet ook!
zoals PH! al tijden in zijn sig heeft... DK: king of producers at the moment!

oja deze zijn te horen in zijn nieuwe set van 11 September op Sweetchilli in Australia.

Deze staat op de website van Extrema Music die Unknown is het 2e nummer en zijn remix zit bij 22 minuten, Enjoy :cool:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
nieuwe nummer(s) van Matthew Dekay

Matthew Dekay - Unknown

echt 1 van de beste tunes dit jaar.... weet nog als de dag van gisteren dat hij op Earth in LVC opende met deze plaat... MAN wat gingen we los! :eyespop: :eyespop:
Sander Kleinenberg draaide hem ook op Everybody, en dit gaat echt een hele grote tune worden!!!!

Inderdaad! geniale Tune! :tongue3 als je deze in een club hoort gaat de hele tent gegarandeerd los! onwijze ontlading en climax erin! :cool: Wow!!! :eek: dit is echt een nummer waar je goede zin van krijgt hoe kut je je ook voelt! ;)

quote:

zoals PH! al tijden in zijn sig heeft... DK: king of producers at the moment!

Ja, hij is echt 1 van de beste voor mij momenteel, en er komen nog meer beauties van zijn hand aan! :eyespop: :tongue3 Dekay!!! :cool: Woeiii! :D
emre
Die nieuwe Dekay plaat is idd behoorlijk vet jah !!
Stroom van producties van een goede tot zeer goede kwaliteit daar bij DK records :)

En het enthousiasme van PH! blijft verbazingwekkend :D
Glaniskanis
Ik zal dan ff onthullen welke plaat het is van Dekay... houdt hem al een tijdje geheim :) Goedzo PH :D

Matthew Dekay - The Deep Show

vrijwel 100% zeker... maar als het later fout blijkt te zijn voel ik me niet aansprakelijk hoor :D
Zeker een plaat om naar uit te kijken idd
emre
Idd een heerlijke plaat ... en als dat niet de werkelijke tracknaam is dan sleep ik je zeker voor de rechter :whip:

jp
De nieuwe clip van Eminem is echt fantastisch

o.a. Michael Jackson, Pee Wee Herman, Robbie Williams, Madonna, Paris Hilton, Vanilla Ice, 8 Mile, MC Hammer, Trainspotting en Beavis & Butthead komen voorbij :D

http://www.mtv.com/bands/az/eminem/audvid.jhtml#

'Just Lose it'
moogwai
Max Graham feat Jessica Riddle - Gone

Lekkere vocalen zeg!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
Privacy Statement