|
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Mijn tip van vandaag, misschien ook interessant voor de progressive-liefhebbers hier:
Het Treibstoff-label, zie http://www.treibstoff-recordings.de
Op dit label wordt vooral tech-house gereleased, maar het zijn af en toe zulke lekkere diepe, melodische tracks dat ze ook zeker niet misstaan in een goede progressive set, ik zou me wel kunnen voorstellen dat bijvoorbeeld een James Holden ook materiaal van dit label kan draaien..
Heb laatst zelf een release van dit label gekocht, en ik was nieuwsgierig wat er nog meer op dit voor mij tot nog toe onbekende label uitgebracht was, en dat was wel een positieve verrassing. Even een paar aanraders:
Rob Acid - Something
Noon(at - Down the room
Jeff Bennett - Follow the roots
waarbij ik vooral die laatste wel erg lekker vind. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by sndh
De man van dit moment is niemand minder dan Orchid. Wat deze jongen doet is echt :eyes:
Stuk voor stuk tunes:
- Orchid - Communication
- Orchid - Technicolour
- Orchid - Space Design :eyespop: :eyespop:
- Orchid - Surround Sound :eek: :eek:
Alles wat die gast maakt mag van mij op Secret Planet! Harder werken daar :) !! |
Dan moet je ook eens Orchid - Starlight luisteren als je dat nog niet gedaan had. Super plaat, eentje die ik er de afgelopen tijd iedere keer wel opleg als ik aan het draaien ben. |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dan moet je ook eens Orchid - Starlight luisteren als je dat nog niet gedaan had. Super plaat, eentje die ik er de afgelopen tijd iedere keer wel opleg als ik aan het draaien ben. |
Tnx, ja die had ik laatst op plaat gekocht, super! Jammer dat ze bij Hope niet veel van hem willen signen...Silver Planet gelukkig wel, hoop dat ze snel uitkomen! |
|
|
| SnuggLe |
Weet dat dit eigenlijk niet mag (vragen om mp3, ja ja, flame me maar), maar een DJ die ik redelijk ken (wie boeit niet, niet heel bekend) zoekt de remix van Blur - Song 2 om zaterdag te draaien. Ben voor hem op zoek gegaan, maar kan hem nergens vandaan krijgen. Heeft iemand toevallig een goede mp3 rip?
Zo ja, kan ik die krijgen??? |
|
|
| Ding Chavez |
 |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by basd
Mijn tip van vandaag, misschien ook interessant voor de progressive-liefhebbers hier:
Het Treibstoff-label, zie http://www.treibstoff-recordings.de
Op dit label wordt vooral tech-house gereleased, maar het zijn af en toe zulke lekkere diepe, melodische tracks dat ze ook zeker niet misstaan in een goede progressive set, ik zou me wel kunnen voorstellen dat bijvoorbeeld een James Holden ook materiaal van dit label kan draaien..
Heb laatst zelf een release van dit label gekocht, en ik was nieuwsgierig wat er nog meer op dit voor mij tot nog toe onbekende label uitgebracht was, en dat was wel een positieve verrassing. Even een paar aanraders:
Rob Acid - Something
Noon(at - Down the room
Jeff Bennett - Follow the roots
waarbij ik vooral die laatste wel erg lekker vind. |
Zitten best een paar aardige dingen tussen inderdaad. Ik vind vooral die Rob Acid - Ceremony wel lekker. Het is trouwens volgens mij vooral een label dat voor James Zabiela interessant is. Ik vind het niet echt James Holden. Maar bedankt voor de tip :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Het is trouwens volgens mij vooral een label dat voor James Zabiela interessant is. Ik vind het niet echt James Holden. |
Dat kan ik verder niet beoordelen, Zabiela trek ik niet zo. Vond dat zweverige wel iets voor Holden, maar dat laat ik verder maar aan de progressive-liefhebbers hier over. |
|
|
| tijs08 |
he does it again!!!
Nikola Gala - Blue Impulse :eek:
1 van DE zomer tunes voor mij!
Heerlijke melodie die zeker niet zou misstaan op een feestje op het strand met bijv. Sasha :) |
|
|
| basd |
Joel Mull - October C [Truesoul 1205]
Twee tracks op deze plaat:
A1 - Dish, redelijk minimale plaat, maar misschien leuk te gebruiken als tool om een diepe, wat meer melodische plaat mee op te pompen. In zijn eentje klinkt ie me net iets te droog, maar ik heb alleen samples gehoord, dus misschien valt het wel mee.
B1 - October C, dat is de track waar het om gaat wat mij betreft, klinkt als een goede outdoor-festivalplaat, mooie melodielijnen en niet te veel overdreven percussie. Zou een heel aardige plaat voor mij zijn om een setje mee af te sluiten denk ik, maar ook hier geldt dat ik em eerst wel even helemaal moet horen.
samples:
Dish
October C |
|
|
| emre |
| Def Leppard - Photograph (Lee Cabrera remix) :eyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
DJ Coco Silco - Sun EP
Side 1: 01-A Baran
Side 2: 01-Bronski Like The First Time (C Silco remix)
02-Fadi Da Funk
Lekkere funky plaatjes! Om de zomer compleet te maken... :) |
|
|
|
|