|
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Masoko Solo - Pessa pessa (Buzzy goes BZRK remix)
Masoko Solo - Pessa pessa (The Prophet remix)
Teeeeeeeering krijg dat melodietje niet uit mijn kop! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basd
Masoko Solo - Pessa pessa (Buzzy goes BZRK remix)
Masoko Solo - Pessa pessa (The Prophet remix)
Teeeeeeeering krijg dat melodietje niet uit mijn kop! |
Dat is toch zo'n oldskool plaatje? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat is toch zo'n oldskool plaatje? |
Het origineel is gereleased in '94, de remixes in '96 (op BZRK), dus hij is al redelijk oud ja, tegenwoordig heet dat early hardcore ofzo, of wat voor naam ze er aan willen geven..
Degene die die plaat op BZRK heeft en em af wil staan, graag :)
Maar dat zal wel niet.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat is toch zo'n oldskool plaatje? |
Wat Bas zegt, oldschool zou ik het niet noemen.
Het is van THunderdome 8 als ik het niet verkeerd heb. Pessa Pessa is wel een dikke hardcore klassieker, geweldig! :) |
|
|
| Joost |
| Aangezien iedereen oudere platen noemt :D Ik ben Coldharbour Sessions weer eens aan het luisteren, die Coldharbour Mix van Andain - Beautiful Things is ook goed te pruimen! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Eric Prydz - Human Behaviour
Soort kruising tussen club en techhouse. Verschrikkelijk mooie en lekkere melodie, echt een plaatje die je een goed gevoel geeft :) |
Ik quote mezelf even, omdat ik me er over verbaas dat ik nog niemand over deze track heb gehoord. Aangezien er zoveel Prydz liefhebbers zitten hier :D. Iemand die em heeft gecheckt?? Ben namelijk erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Voor mij is dit absoluut mn favo track van het moment, draai de plaat wel een aantal keer per dag :D, zit echt een verschrikkelijk lekker gevoel in deze plaat :) |
|
|
| Blik |
heeft niet veel met Trance te maken maar voor iedereen die dit jaar op Starbeach geweest is:
Rune - Calabria
het oh zo lekkere nummertje met de saxofoon |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik quote mezelf even, omdat ik me er over verbaas dat ik nog niemand over deze track heb gehoord. Aangezien er zoveel Prydz liefhebbers zitten hier :D. Iemand die em heeft gecheckt?? Ben namelijk erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Voor mij is dit absoluut mn favo track van het moment, draai de plaat wel een aantal keer per dag :D, zit echt een verschrikkelijk lekker gevoel in deze plaat :) |
ja idd wederom een heerlijke Eric Prydz vibe in deze plaat, ben alleen niet helemaal kapot van die "jengel" en dat "spelcomputer-sampletje" maar de onderbass is in ieder geval super en lekker aanstekelijk :cool: thanks voor de tip TF :) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik quote mezelf even, omdat ik me er over verbaas dat ik nog niemand over deze track heb gehoord. Aangezien er zoveel Prydz liefhebbers zitten hier :D. Iemand die em heeft gecheckt?? Ben namelijk erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Voor mij is dit absoluut mn favo track van het moment, draai de plaat wel een aantal keer per dag :D, zit echt een verschrikkelijk lekker gevoel in deze plaat :) |
edit: ja hij is heel vet! heb een set-ripje en daar klinkt ie weer waanzinnig :)
ook de b-kant klinkt supergroovy! Lesson One heet die
Prydz = held! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
heeft niet veel met Trance te maken maar voor iedereen die dit jaar op Starbeach geweest is:
Rune - Calabria
het oh zo lekkere nummertje met de saxofoon |
Idd een lekker nummer. Roog draaide 'm vorig jaar nog op Mysteryland. Maar vind het nog steeds een leuk nummer.
Je moet ook eens Zzino vs Filterheadz vs Rune - Los Hijos del Calabria checken.. Erg vette remix/edit/bootleg of hoe je het ook wilt noemen :D |
|
|
| Chicane |
Zat net effe die Exhibition 2 van Ben Lost te luisteren, CD2 is echt toppie, vooral de laatste track:
Empire State - Niagara
Trance zoals het hoort! |
|
|
| tijs08 |
Inkfish vs Martin H - Eye M
wat een waaaanzinnig nummer zeg!! Proggressive Trance ten top! :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|