return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 20)
View this Thread in Original format
Bailey
Mauro Picotto - New Time, New Place (Eric Sneo Remix)
:eyespop: :crazy: :eyes: New Time, New Place met een flinke bassline die we van Eric Sneo gewend zijn! Die jongen is goed bezig de laatste tijd. :eyespop: :crazy: :eyes:

Danny C - The twist
Heerlijk 'tussen' nummertje. Lekker monotoon.:p
TranceFool
Die Sneo remix vind ik echt he-le-maal niks. Kan het eerlijk gezegd niet eens een remix noemen, maar goed smaken verschillen gelukkig :D

Tipje van mijn kant:
Eric Prydz - Human Behaviour
Soort kruising tussen club en techhouse. Verschrikkelijk mooie en lekkere melodie, echt een plaatje die je een goed gevoel geeft :)
Djeebie
Mylo - In Your Arms

Deze is in de stijl van Call On Me (Eric Prydz Remix). Iets minder heftig, maar wel erg lekker.
ahp2002
aloud - sex and sun (eric prydz remix), tsja eric prydz is de man

joy kitikonti - dirtysummer, echt een heel relaxte crossover tussen don diablo en ferry corsten electrostuff. aanradertje.
DJ Gerrit
Signum - The timelord!!

wat een megavetterelaxte tune is dit!!
basd
Zojuist besteld bij decks.de:

Christian Lindner - Flames / Vintage [PHONO ELEMENTS 0186]
Rob Acid - Something [TREIBSTOFF 044]
Jeff Bennett - Approaches [ALFARITAM 002]

Wat een platen, kan niet wachten tot ze er zijn! Liefhebbers van mooie diepe techno, luisteren :) Vooral die eerste twee zijn top, Vintage is echt helemaal goed.

sample Christian Lindner - Vintage

sample Rob Acid - Something
TranceFool
Michel de Hey & Mirko van Dommelen - Be My Guest (FFWD Theme 2004)

Had em al regelmatig gehoord maar wist niet dat dit een track van de Hey was. Perfecte track als thema voor de FFWD, echt een springplaat, knalt goed!!! :D
Chicane
quote:
Originally posted by TranceFool
Michel de Hey & Mirko van Dommelen - Be My Guest (FFWD Theme 2004)

Had em al regelmatig gehoord maar wist niet dat dit een track van de Hey was. Perfecte track als thema voor de FFWD, echt een springplaat, knalt goed!!! :D

Heb je een sample of is die plaat al uit? Zag trouwens 2 weken terug in de playlist van Dance Department dat Michel weer een nieuwe had.. effe zoeken.. moms

edit: nm, was gewoon Be My Guest.. maar stond Mirko niet bij (zowiso staat Mirko ook niet vermeld als co-producer van alle platen op het HEY! label, Do You Want Me/Camera/Sherlock/Down & Out zijn ook allemaal door Mirko gemaakt.. beetje Geert & Tiesto taferelen bij EC daar :p)
raoel
Tijdens mijn vakantie in marmaris hoorde ik vaak een club achtig nummer wat ik al ergens anders van kende.

Nu ben ik erachter wat het origineel is:
Two Man Sound - Que Tal America

Het origineel komt uit 1978 volgens mij. Nu is er denk ik een remake van welke erg lekker is. Kent iemand um en weet van wie dat het is?

Ik kan um nergens vinden, al ben ik nog bezig met één download.
Die nog afwachten.
SnuggLe
Alles wat ik de laatste tijd van Chris Fortier hoor is goud! Geen breaks, lekkere progressive gewoon, jummie!

Chris Fortier - Despegue b1 (despegue dub mix)

Ook Deep Dish is hier weer back to life met GU025 en Flasdance en hun Renaissance cd. Thats how its meant to be !:)

SnuggLe
Fuuuuck, ben aan het opruimen, kom juweeltjes tegen:

Primal Scream - Some Velvet Morning [Luke Fair's Dub Edit] (White Label)

Zit in de S&D Renaissance Essential mix!

Tracklist:
Dousk - Pa-Dida (Bedrock)
Virtualmismo - Mismoplastico (PRG/Progressive Motion) w/ VFR - Tranceillusion (PRG/Progressive Motion)
Mirabeau - Don't Stop, Go (CDR)
Angel Moraes - Heaven Knows - Deep Deep Down [Galvatron Dub] (FFRR)
Stereogen - Hi-Q (Formaldehyd)
Victor Calderone - Resonate [DJ Vibe Mix] (Statrax)
Bart Van Wissen - One Reason (Lowriders)
Pig & Dan - Much Better (Sadie)
D Troy - Sixteen U [Antoine 909 Mix] (Weaked)
X-Press 2 - Strobelight Silhouette (Skint)
Unknown - Unknown
Way Out West - Apollo (Distinctive Breaks)
Uberzone & Rennie Pilgrem - Cous Cous [Royale Mix] (TCR)
Freeland, Wink & Middleton - Rise Above (Marine Parade)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K Mix)
Spektrum - Kinda New [Tiefschwarz Dub] (Playhouse)
Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yo Yo Kids (Refune)
Primal Scream - Some Velvet Morning [Luke Fair's Dub Edit] (White Label)
Chris & Kai vs. Levin - Gone To Heaven (Alternative Route)

Zie ook deze geweldige thread:
http://www.tranceaddict.com/forums/...ght=renaissance
tijs08
quote:
Originally posted by Djeebie
Mylo - In Your Arms

inerdaad een heerlijke tune!!! ik had hem 2 weken geleden al ontdekt.

Nog een knaller, met misschien iets te veel vocalen maar wel weer een errg lekkere qlimax.. en weeeer Eric Prydz

Eric Prydz feat. Adeva - In & Out (Eric Prydz Mix)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement