|
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Ultravibe! |
Nikola gala - Subterra
Hoe vet!!:eyespop: :crazy: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Hoe vet!!:eyespop: :crazy: |
Ik dacht dat alleen Partyhardy deze aanduiding gebruikte om te zeggen wat hij van een plaat vindt! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik dacht dat alleen Partyhardy deze aanduiding gebruikte om te zeggen wat hij van een plaat vindt! |
:p mijn spreuk breid zich uit! watch out! :disbelief |
|
|
| dj_spare |
Primer - Everlast
hoe vet! :crazy: :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
| Austin Leeds vs Matthew Dekay - Taurus (Markus Schulz vs Austin Leeds Remix) zo'n vette plaat :eyespop: :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
| Subsphere - TBA (Ozgür Can Remix) |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Subsphere - TBA (Ozgür Can Remix) |
is dit Beautitude (of de voormalige Beautitude?), want if so, dan heb ik hem al, denk ik... heb er een remix van, maar weet niet van wie :o |
|
|
| Partyhardy! |
Erg mooi om te zien dat de lijstjes van Tango en Glanis 28 pagina's later nog steeds geniale lijstjes met super tunes zijn! :cool: Goede vooruitziende smaak mannen! :cool: :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Erg mooi om te zien dat de lijstjes van Tango en Glanis 28 pagina's later nog steeds geniale lijstjes met super tunes zijn! :cool: Goede vooruitziende smaak mannen! :cool: :) |
Oftewel: mp3nerds :p ;)
Nee maar klopt wel ja, sommige mensen hebben sommige zaken iets eerder dan ons n00bjes.
Heb ik ook net op mp3 ja, klinkt erg erg lekker!! Kwaliteitsproductie! |
|
|
| Chicane |
Zowel de A- als B-kant zijn goed te pruimen hiervan (Y) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zowel de A- als B-kant zijn goed te pruimen hiervan (Y) |
Overigens wel echt STANDAARD Feos deuntje. Aan het einde komt de bassline van een ander ZWAAR bekende FEOS nummer er nog in. Veel hetzelfde, maar niet minder lekker btw. |
|
|
|
|