return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 32)
View this Thread in Original format
Passiva
quote:
Originally posted by DjVash
Die's niet van Probspot ;) (of hij moet een gelijknamig nummer uitbrengen wat mij sterk lijkt).

Rico Soarez = Probspot
DjVash
Meen je dat nou? Vond die drumkut er al veel op lijken...
Neemt niet weg dattie onder een ander pseudoniem is uitgebracht (lekker bijdehand ;))
eXos
Ken je artiesten hè :)

quote:
Originally posted by DjVash
Neemt niet weg dattie onder een ander pseudoniem is uitgebracht (lekker bijdehand ;))

Tis geen pseudoniem maar z'n echte naam (lekker bijdehand ;))

Nog een mooie tun0r:

Viton & Stel-Wooden Swordz (Kosmas Epsilon Remix)
TranceFool
quote:
Originally posted by tijs08
Audibelle – Life's A Pitch (Southsoniks Remix)

brings me back to friday!!! Holden is een held draaide deze!! :eyespop: :eyespop:

Die is inmiddels ook weer een paar maanden uit, maakt em niet minder lekker :)

Ik zou anders eens wat meer producties van Southsoniks checken, vind de meeste producties van hem echt super :)
ahp2002
even een vette tune van een ouder moment:
echomen - cure

heb nu eindelijk de hele versie en blijft toch een van de mooiste vocale progtrancehouse tracks
TranceFool
Mijn absolute toptrack van dit moment:

Adam Beyer & Lenk feat. Tiga - Heartbreak

Deze track heeft alles in zich om compleet los te gaan op de dansvloer. Knalt keihard, heeft een lekkere vage sound, met een heerlijke opzwepend melodietje en vocal, beetje electro invloedjes ook. Als ik deze live hoor komen mijn voetjes wel van de vloer :cool:
nwopper
Ernesto vs. Bastian - Darkside of the Moon
DuMonde - Ich wil raus/Let me out

:happy2:
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Mijn absolute toptrack van dit moment:

Adam Beyer & Lenk feat. Tiga - Heartbreak

Deze track heeft alles in zich om compleet los te gaan op de dansvloer. Knalt keihard, heeft een lekkere vage sound, met een heerlijke opzwepend melodietje en vocal, beetje electro invloedjes ook. Als ik deze live hoor komen mijn voetjes wel van de vloer :cool:

Stu-ren!
Stu-ren!
TranceZoner
Toffe tunes:

Active Sight - Out of Our Lives --> zeer lekker, relaxed.

Ava Mea - In the End --> Lekker proggie!
sndh
heerlijk idd, Ava Mea! Galen op dreef!

verder nog meer tunes:

The Cure - Fascination Street (Revinant Booty)
Andrew K & Simuck - Mar de Oro
Infusion - Love and Imitation :eek:
Sasha - Golden Arm (Peter Martin remix)
System 7 - Planet 7 (James Holden remix)

ahp2002
Eindelijk weer eens een echt goede trancetune: Art Of Trance - Mongoose (Tek Tonik Remix)
Donna
Oh vet,die benk net binnen halen:P
Die cure track ben ik ook wel nosy naar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement