return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 
Vette tunes van het moment Part IV (pg. 34)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Scanners - Alone (Mike Monday Remix) Zeer vette break met gevoel! heerlijke opener ook denk ik voor een set; beginnend met een gitaartje en daarna redelijk stevig! :cool:
sndh
TUNE: Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty)

heb maar een minuutje of 2 kunnen opnemen, internet viel eraf! :whip:
basd
Chris Liebing & Speedy J - Treflon [COLLABS 300] klinkt nog best aardig moet ik zeggen, valt me niet tegen (de sample van decks.de dan).. Kan me best voorstellen dat je daar aardig los op kan gaan live. Tis net niet helemaal mijn ding denk ik, maar toch maar eens de hele track luisteren ergens..

De A-kant is van die extreem ranzige standaard heipalentechno, blegh. Dat doet me echt helemaal niks.
TranceFool
quote:
Originally posted by basd
Chris Liebing & Speedy J - Treflon [COLLABS 300] klinkt nog best aardig moet ik zeggen, valt me niet tegen (de sample van decks.de dan).. Kan me best voorstellen dat je daar aardig los op kan gaan live. Tis net niet helemaal mijn ding denk ik, maar toch maar eens de hele track luisteren ergens..

De A-kant is van die extreem ranzige standaard heipalentechno, blegh. Dat doet me echt helemaal niks.

Ik vind het niet veel soeps eerlijk gezegd. B-kant inderdaad nog het best :)
basd
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind het niet veel soeps eerlijk gezegd. B-kant inderdaad nog het best :)

Moet em nog even helemaal horen voordat ik er zelf een oordeel over vel.. 100 en 200 waren ook niet echt mijn ding (al heb ik hier 100 nog wel staan (in een te koop lijstje))
tijs08
The Hypnotist - Rainbows in the Sky (Orchid Remix)

typical orchid sound.. dan weet je het wel! :eyespop:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
The Hypnotist - Rainbows in the Sky (Orchid Remix)

typical orchid sound.. dan weet je het wel! :eyespop:

ja, inderdaad zeer vette track! hij zit in de set van Benz & MD van eergisteren :)

Benz and MD (27-09-2004)

01. Jaytech - Music 101 (Flash Bros Remix)
02. Benz & MD - Mar Del Plata (Dousk Remix)
03. JASEFOS - Do What You Want (Max Graham's Afterhours In Montreal Mix)
04. Santiago Nino - Deep Outside
05. Soul Projector - Borrego (Andy Moor Remix)
06. Ozgur Can - Reclaim - Precinct
07. The Hypnotist - Rainbows in The Sky (Orchid Remix)
08. Max Graham feat Jessica Riddle - Gone
ahp2002
ATB - Marrakech (Alex M.O.R.P.H. Synthetic Empire Remix)
klinkt als een cheesy combinatie, maar is een prachtige zomertune, waarin alles klopt. Mooie melodie, supervocals, doet me erg aan Solar Stone's stijl denken. SUPER
sndh
in geen tijden zo verrast als nu net:

:eyespop: :eyespop: :eyespop: Andrew Kelly - Tear :eyes: :cool: :eyes:

Man man wat spacy! en het past ook nog eens met mijn bui... :confused: :( :(
Partyhardy!
quote:
Originally posted by sndh
TUNE: Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty)

heb maar een minuutje of 2 kunnen opnemen, internet viel eraf! :whip:

Wat een track! :eek: doe voortaan iets aan je computer man! :whip: ;)

tijs08
FF wat anders :p

Marco V - Automanual

kende hem al een tijdje, maar wat een track zeg!!!

Snap niet dat dit nummer door ID&T niet als theme song voor 1 of ander feest is verkozen... zo'n herkenbare melodie. En Marco V breaks!! :tongue3
Jesse
quote:
Originally posted by tijs08
Marco V - Automanual

kende hem al een tijdje, maar wat een track zeg!!!

Snap niet dat dit nummer door ID&T niet als theme song voor 1 of ander feest is verkozen... zo'n herkenbare melodie. En Marco V breaks!! :tongue3

Geloof dat dit de theme van afgelopen Mysteryland was, hoorde deze track wel erg vaak voorbij komen op de tv-reclames :)

Verder vind ik Reflekt ft Delline Bass - Need To Feel Loved (club mix)heel erg lekker op dit moment!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement