|
World Trade Center in de fik wow (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt. |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
en daar moet ik jou weer gelijk in geven.....
was even pissig op de manier waarop je het verwoordde....
vriendjes?? :) |
Ja kan het begrijpen, als ik mijn bericht zo lees.
"No harm done" ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt. |
ik kijk nu de serie "History of Anal Sex" op Discovery:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik kijk nu de serie "History of Anal Sex" op Discovery:D |
Smeerpijp :p :tongue2 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik kijk nu de serie "History of Anal Sex" op Discovery:D |
Noujehetzegt, Discovery is echt een heel goede zender.
Vorige week werdt het hele vrouwenlichaam onder de loep genomen...best grappig.....
:p |
|
|
| jploveparade |
| Dat was een aangrijpende documentaire :( :confused: |
|
|
| New Wave |
| was wel goeie docu inderdaad |
|
|
| jploveparade |
| ik zal de beelden deze week eens in het forum plaatsen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kijkt hier niemand Discovery? Wordt je helemaal doodgegooid met doc's over "the war of terror" en "after the fall" waarbij je echt de idiootste (letterlijk en figuurlijk) details te horen krijgt. |
ja kijk regelmatig.. vind die docu's altijd wel interessant. Heb deze week ook al aantal 9-11 docu's gezien.. Onder meer die over die vlucht die halverwege neerstortte.. Reconstructie enzo
Maar als ik gister naar die beelden kijk van vorig jaar, vind ik het echt indrukwekkend. Zat weer met tranen in mn ogen te kijken naar al die mensen die hun vader / moeder / zoon / broer enz verloren waren. Echt erg..
| quote: | Originally posted by New Wave
Noujehetzegt, Discovery is echt een heel goede zender.
Vorige week werdt het hele vrouwenlichaam onder de loep genomen...best grappig.....
|
DIE HEB IK OOK GEZIEN :D mooi staaltje tv was da haha |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jappio
DIE HEB IK OOK GEZIEN :D mooi staaltje tv was da haha |
ik zap tegenwoordig ook elke avond langs die zenders :D
-xxx- |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Dat was een aangrijpende documentaire :( :confused: |
IDD de ingesproken berichten op die vocemails waren ect te erg gewoon, echt aangrijpend :( |
|
|
| magrec |
Ze hebben hier discovery channel van de kabel gegooid.
Ik wil animal planet met steve the crocodilehunter whehe
maar die docu gisteravond was idd wel ok, toch weer emotioneel als je die beelden ziet. |
|
|
|
|