|
World Trade Center in de fik wow (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
tering zeg, ben het nu al een paar uur aan het volgen, echt ongelofelijk
ze denken dat er bij de TWC al tussen de 40000/45000 doden zijn !!!
de mensen die hierachter zitten zijn echt niet zoooooooo naar de tering nu |
|
|
| arno |
| er was ook nog een 4de vliegtuig neeregstord bij pitssburg, maar ze wetennog niet zeker of dat in verband is met de aanslagen. en het is vrij onwaarschijnlijk dat het die palestijnen waren, die organisatie was daar veel te klein voor hoor ik net. |
|
|
| Dr Mystical |
Ik heb gewoon 1 uur geleden al zo'n "grappig" plaatje gezien van Bush in een cockpit met op de achtergrond het WTC.
ECHT F*CKING ZIELIG. JE GAAT TOCH GVD NIET ZULKE PLAATJES MAKEN NET NA ZO'N AANSLAG.
Ik wens die gozer/wijf die dat gemaakt heeft een ellendige dood toe, net als die vuile moslims klootzakken die feest aan het vieren zijn. |
|
|
| Sandman |
Yep ik zit het nu ook te kijken....
Tering die beelden, dat is echt niet normaal :mad: :mad:
Ik heb gehoord dat verschillende groeperingen het opeisen.
En nu is het voor Amerika zeker niet de tijd om dze acties te vergelden. Eerts voor de mensen zorgen, dan uitzoeken wie het heeft gedaan, en die lui helemaal kapot trappen!!!! :whip: :whip:
Sandman |
|
|
| Dj Lex |
| Zeer tragisch natuurlijk wat er is gebeurt daarzo in Amerika. Het land of organistaie die dit gedaan heeft wordt heel erg hard terug gepakt, door de VS, maar ook door alle landen die achter amerika staan en dat zijn er nogal wat. Ze hebben de VS natuurlijk op het punt gepakt waar ze ze het hardst treffen en de VS zal een lange tjd nodig hebben om erbovenop te komen. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Sandman
Yep ik zit het nu ook te kijken....
Tering die beelden, dat is echt niet normaal :mad: :mad:
Ik heb gehoord dat verschillende groeperingen het opeisen.
En nu is het voor Amerika zeker niet de tijd om dze acties te vergelden. Eerts voor de mensen zorgen, dan uitzoeken wie het heeft gedaan, en die lui helemaal kapot trappen!!!! :whip: :whip:
Sandman |
Ik heb zon vermoeden dat AMerika met een harde hand terug gaat slaan.. amerika is getroffen in hun hart..
Charlie 7 (op 1 na hoogste status) voor de f16's enzow..
Beuke die hoeren.. bom meteen ook die gaste die feest lope te vieren !
Kijke hoe deze kutzooi allemaal uitpakt.. |
|
|
| Dr Mystical |
| quote: | Originally posted by Henkie_Henk
Beuke die hoeren.. bom meteen ook die gaste die feest lope te vieren !
|
Zkr, het is maar goed dat ik niet die cameraman daar was. Ik zou keihard in het rond beuken en proberen zoveel mogelijk van die zwijnen af te maken, zou niet goed met me aflopen. Die mensen zijn gewoon TE ziek voor woorden. |
|
|
| Dj Lex |
| Ernstigste vind ik nog hoe die Palestijnen reageren. Echt erg. Dat zal ze heel erg veel zieltjes kosten. En op zo'n manier hoeven ze niet meer op symphatie te rekenene als ze plat gebombardeerd worden he |
|
|
| Blik |
| ze zijn nu in defcon 2, defcon 1 is oorlogsstatus........tis dus flink ed up |
|
|
| Dj Lex |
| Ja wat denk jij dan. Ze zijn in hun hart geraakt wat Henkie zegt. Het ministerie van Defensie(Pentagon)lijkt me best belangrijk als je in crisis zit, maar dat is ook weg. WTC is zo'n beetje het belangrijkste gebouw in de VS. Er zat zelfs een crisiscentrum in, die is na Oklahoma gebouwt. Dat is dan weer dat vreemde toeval. Dat nare nasmaakje in je mond. Blazen ze precies het crisiscentrum op. Ja was zeer professioneel |
|
|
| Sandman |
| Maar men weet toch niet zeker dat de palastijnen het hebben gedaan. Die hebben de middelen er toch niet voor. 1 geld hebben ze niet. 2 zelf moordernaars ja, maar geen piloten die voor zelfmoordenaar wil spelen..... |
|
|
| Little Theseus |
wtfffff!!!
de hele marinevloot zit ookal in oorlogspositie gewoon...
en hoe ernstig dichtbij: op het usa forum zit ene TwiloFreak gewoon te posten terwijl hij uit zijn raam over NY uitkijkt: een stad in rook. Moet echt super erg zijn om te zien.
:confused: |
|
|
|
|