return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
World Trade Center in de fik wow (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jesse
Landen wegvagen...Volkeren wegvagen...dat is allemaal op de korte termijn..dat heeft geen nut want er zal altijd wel weer groeperingen die overal tegenin willen gaan en dat ook doen.
Natuurlijk is dit nooit goed te praten, de daders zullen en moeten ook gestraft worden, en zwaar ook.

Alleen moeten de VS en alle 'geallieerde' landen rekening houden dat ze niet tever gaan...dat er strax geen WO 3 komt.

Want denk maar niet dat wij hier in ons kleine landje veilig zijn. Als de aanslag daadwerkelijk door Palestijnen is gepleegd en ze gaan verder met zulke acties, dan blijven wij zeker niet gespaard.
Nederland heeft altijd een pro-Israël houding gehad, stond het ook toe dat wapens via Schiphol naar Israël werden verzonden.

Dit is echt ed up en sterkte aan alle die dierbare verloren hebben.
Blik
weet je wat ook is, de economie gaat nu achteruit, olieprijs stijgt als een gek, en wie hebben daar groot voordeel van............??

juist ja, de arabische landen die waarschijnlijk ook verantwoordelijk zijn voor de aanslag........dus al het geld wat het ze heeft gekost om de aanslag te plegen verdienen ze dubbel en dwars terug
Henkie_henk
als WO 3 komt.. dan raken wij er ook bij betrokken.. gaan die pallestijntjes hier ook flippen.. er is zelfs al een partij die heeft gezegd... "laat de oorlog maar komen".. DUDE!!! OPROTTE!
Sandman
Heb net gehoord op het nieuws dat Amerika die gast uit afganistan der voorlopig voor verantwoordelijk houden.... ik ben zijn naam kwijt. Tering, hoe heet hij nu......
Die gast die al tig jaren lang wordt gezocht door de FBI.

Heb trouwens net beelden van de duitse tv gezien, der zijn een aantal repoters daar, die wat hebben gefilmd, eh, das echt niet normaal!

alle auto's naar de klote in de omgeving en stenen en lagen stof!!
ik geloof dat het de ZDF was

Sandman
ps. check fokzine eens
Dr Mystical
quote:
Originally posted by Sandman
Heb net gehoord op het nieuws dat Amerika die gast uit afganistan der voor verantwoordelijk houden.... ik ben zijn naam kwijt. Tering, hoe heet hij nu......
Die gast die al tig jaren lang wordt gezocht door de FBI.

Bin Laden?
Mysteric
Dit is echt stunning... Ik heb vanmiddag non-stop CNN gekeken, maar echt geloven doe ik het niet. Wie is er wel eens geweest daar? Het was echt MEGA-groot daar!
En de manier waarop is ook echt mega-laf, met een vol verkeersvliegtuig.

Ik vrees dat als er hier een land/staat achter zit, de VS de atoombom wel eens uit de kast willen trekken. Dan weet ik zeker dat dat land/staat na een aanval niet meer op de kaart staat. Maar als er alleen een vage radicale beweging achterzit kan je er weinig aan doen...
Maar die Palestijnse videobeelden waren echt maf, als ik toevallig in de buurt lag met een oorlogsschip zou ik "per-ongeluk" een raketje erop laten ploffen.

respect
raoel
Ja er is een dikke kans dat de aanslag het werk is van een groep terroisten van Bin Laden.

Maar het is noglang niet zeker dat het door de palestijnen is gepleegt.
Waarschijnlijk wel, maar misschien is het wel door rechts extremisten uit de VS zelf gedaan.
Net Timothy V (of zwiets) die dat een paar jaar geleden ook al deed.

Het is zeer triest, waar gaat het heen mensen???

Wel wil ik zeggen dat het zowiezo zeer aso is dat de palestijnen feest staan te vieren.
Ik persoonlijk kan het niet bevatten dat ze zoiets kunnen maar toch zie ik wel in waarom.
Die mensen zijn opgevoed met het iedee dat de VS het kwaad zelf is, hun zien de VS niet als iets menselijks. Als je die kleine kinderen ziet staan, echt onbegrijpelijk dat die zo opgevoed worden. Dat wordt er bij hun al vanaf de geboorte af inGESTAMPT dat de VS het kwaad is.
Ze worden tenslotte al zeer lange tijd berooft van hun eigen land door de VS dat hun land weg geeft aan die stomme joden.

Maar nogmaals misschien is het niet gepleegt door palestijnen.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dr Mystical

Bin Laden?

Yep fbi.. had t ook al ff officiel bevestigd dat hij t was.. maarja.. nix is eiglijk zeker met dit chatoische nieuws
tango
Jezus zeg,

Dit is weer echt een weird wicked story.

Ik moet dus van m'n baas rond een uur of 3 effe gaan kijken naar CNN. Ik moet effe checken wat de voorspelling voor de beurzen van wall street zijn voor vandaag. (loop stage op een bank nu). Dus ik zet de tv in de kantine aan en zie dat wijf van dat business programma. En nog geen 30 sec later een "breaking news". Belt de eigenaar van CNN op, volgens mij was het ted turner ofzoiets. Die vertelt over de telefoon dat er een vliegtuig is neergestort op het WTC. En nog geen 3 minuten later waren er beelden van een fikkend WTC. Dus ikke mn baas gehaald. Dus zo'n 15 minuten verder, en een hoop gelul van die kerel later, zie ik ineens een vliegtuig door het beeld schieten en ook nog eens erop knallen. Ik dacht eerst dat het een herhaling was ofzo van het ongeluk (dat was het toen nog). Maar toen de verslaggever helemaal gek werd wist ik dat ik dus getuige was van iets weirds, maar toch snapte ik er geen hol van. Toen dachten ze nog dat iets in het WTC de vliegtuigen zou aantrekken en dat er kans was dat er meer vliegtuigen naar het WTC zouden komen. Toen dus weer aan het werk en werd er gebeld dat het gebouw was ingestort, en dat het waarschijnlijk een aanslag was. Toen brak dus de hel los, met name voor onze effecten handelaren. Echt kut dit alles, lijkt wel een focking film.

echt weird.

grtz,
TNG
Mysteric
Ik denk trouwens dat het gekaapte vliegtuig dat bij Pensylvania is neergestort wel degelijk neergeschoten is...
Hij was onderweg naar het witte huis (in ieder geval naar W DC) en ze hadden er een F16 heengestuurd. Dan maak je mij niet wijs dat 'ie zomaar in de bossen crashed. Vooral niet als de anderen het WTC en het Pentagon precies raken.

Lijkt me wel voor de piloot...ff een verkeersvliegtuig neerhalen met 100 passagiers erin. Dan heb je de komende nachtjes denk ik ook weinig slaap.

Jesse
Er gaan toch onnoemelijk veel mensen dood...dan is het een kwestie van keuzes. Of 100 mensen neerhalen, of de lijken ruimen van misschien wel duizenden..

Dat zijn de toch wel verschrikkelijke keuzes die de leiders van de VS moeten maken. Echt nachtmerrie materiaal.
De mensen die dit hebben meegemaakt zullen hun verdere leven nooit meer lekker slapen denk ik
Henkie_henk
Ah t witte huis was al ontruimd he..

T was meer een kwestie van dat vliegtuig gewoon nie wille late crashe op het witte huis.. klinkt crue.. maar wel terecht..anders zou ook dat nog de tering ingaan..

En het lijkt me idd allejezus moeilijk om ff dat knopje om te halen.. :( Maarja.. als ook nog dat witte huis weg zou zijn dan had je alleen nog t vrijheidsbeeld?? Amerikanen zijn zwaar in hun ziel getrapt..

Ik had eiglijk wel een aanval verw8 op het vrijheidsbeeld.. glkkg nie..

Ow ja ook gehoord op cnn.. dat iemand vanuit zon gekaapt vliegtuig..(1 van de 1e 2) met ze mobiel gebeld had dat t vliegtuig gekaapt werd..was dus ze laatste gesprek gewoon..

Nog meer nieuws.. ook 200 brandweermannen vermist.. bij new york..

Ook schijnt saddam er iets mee te make te hebbe?? beetje bin ladin laden whatever.. financieren ofzow..

Als dat echt zo is durf ik te wedde dat die gozer helemaal platgebombd gaat worde.. en die bin ladin zoeke ze trouwes ook al enkele jaren he.. schijnt niet te vinde te zijn maar misschien gaan ze nu wel klopjachtje doen.. is vast wel iemand die hem verraad voor het juiste bedrag..

mzzl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement