|
World Trade Center in de fik wow (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik vrees ook het ergste voor woensdag. :whip: Laten we hopen van nie :rolleyes: |
Het zou toch juist dom zijn om weer op 11 september te gaan aanvallen? Dan is juist iedereen extra op zn hoede. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Het zou toch juist dom zijn om weer op 11 september te gaan aanvallen? Dan is juist iedereen extra op zn hoede. |
precies jah
en dat die eikel van een bintje nog steeds nie is gepakt verbaas ik me ook erg over |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
doe niet zo ontzettend onverschillig zeg........hier kan ik nu echt kwaad om worden
kijk jij maar s op deze link, en ik wed dat je er stil van wordt!
http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/tr...ms.section.html
ik krijg er iig een brok van in m'n keel... |
Ken jij ze alle 3000 dan? Ik niet, ze zullen ook vast niet rouwen als ik de pijp uit ben :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ken jij ze alle 3000 dan? Ik niet, ze zullen ook vast niet rouwen als ik de pijp uit ben :D |
daar gaat het toch ook niet om. Je kunt je toch wel voorstellen wat het voor al die nabestaanden moet zijn.....
laatst was Oprah Winfrey ervoor met een uitzending waarin je allemaal stukjes zag over de personen die omgekomen waren in het WTC / vliegtuigen e.d. , nou dan schiet je echt wel vol hoor. Normaal ben ik echt niet zo iemand die zoiets meteen heeft en naar dat soort programma's kijkt, maar dat deed mij nog wel flink wat. En als dan zo'n figuur zegt dat hij daar 'zwaar schijt' aan heeft, dan denk ik: waar ben je toch mee bezig. Al die mensen die om zijn gekomen, telt dat dan niet? Hebben die mensen geen familie / vrienden die om hen geven?????????? Echt belachelijk om daar zo over te doen of het niks uitmaakt. |
|
|
| Valhalla |
Het is zeker errug wat met de mensen in Amerika is gebeurt.
Maar allemaal die tv die der op het moment op is... pfff.
In Afrika gaan iedere dag mensen dood aan aids of oorlog. Meeste ook onschuldig net zoals de Amerikanen op 11 september.
Rouwen we daar ook de hele tijd om ? Is de media daar weken mee bezig ?
Ik vind het allemaal beetje overdreven.
PS : Ik vindt het wel erg wat er gebeurd is ! |
|
|
| jploveparade |
| Dames en heren, vanavond 21:45hr SBS6, documentare met nooit vertoonde amateuropnamen: 11 september door de ogen van burgemeester Rudolph Giulliani |
|
|
| magrec |
| quote: | | ah man 11 september, wat hebben wij er nou mee te maken?!? |
Het gaat niet ééns dan zo zeer om die mensen die zijn "vermoord" maar om wat er nu gewoon is veranderd in de gehele samenleving. Hoe je het nu went of keert er zijn een heleboel dingen veranderd. Misschien dat die veranderingen niet echt opvallen maar ze zijn er wel.
Helaas zit er in amerika een hele grote domme koe (die ook gedwongen wordt door het congres) die zich alleen nog maar bezig houdt met de jacht op terroristen.
wat dacht je van een mogelijke oorlog van Irak dit zijn allemaal gevolgen van 11 september.:nervous: :mad: :whip: |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
En als dan zo'n figuur zegt dat hij daar 'zwaar schijt' aan heeft, dan denk ik: waar ben je toch mee bezig. Al die mensen die om zijn gekomen, telt dat dan niet? Hebben die mensen geen familie / vrienden die om hen geven?????????? Echt belachelijk om daar zo over te doen of het niks uitmaakt. |
Ey ik heb natuurlijk wel begrip voor je visie/mening, maar ik vind ook dat mensen een situatie kunnen 'opblazen'. Ik bedoel welke amerikaan rouwt om overstromingen in tsjechie / duitsland / zwitserland etc? Welke amerikaan wilde de 'terroristen' bestrijden toen er in moskou bommen afgingen in gebouwen? Nee pas als het voor hen te dichtbij komt, als ZIJ het ondervinden, dan ineens is het 'tijd voor actie' en wat is het gevolg? Amerika dat overal nog meer dan vroeger de politieagent gaat uithangen en iedereen die er braaf getrouw aan is. Ook is ineens Saddam de 'bedreiging'...nou ik weet niet maarre volgens heeft hij ons (of europa) nooit bedreigd....
thats it |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
Ey ik heb natuurlijk wel begrip voor je visie/mening, maar ik vind ook dat mensen een situatie kunnen 'opblazen'. Ik bedoel welke amerikaan rouwt om overstromingen in tsjechie / duitsland / zwitserland etc? Welke amerikaan wilde de 'terroristen' bestrijden toen er in moskou bommen afgingen in gebouwen? Nee pas als het voor hen te dichtbij komt, als ZIJ het ondervinden, dan ineens is het 'tijd voor actie' en wat is het gevolg? Amerika dat overal nog meer dan vroeger de politieagent gaat uithangen en iedereen die er braaf getrouw aan is. Ook is ineens Saddam de 'bedreiging'...nou ik weet niet maarre volgens heeft hij ons (of europa) nooit bedreigd....
thats it |
Daar zit wel wat waarheid in...alleen de brutaliteit waarmee deze aanslag is gepleegd heeft de wereld (en mij duz) verbaasd. Daarom springt dit er toch wel uit vind ik |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Dames en heren, vanavond 21:45hr SBS6, documentare met nooit vertoonde amateuropnamen: 11 september door de ogen van burgemeester Rudolph Giulliani |
thanx dat ga ik ff kieken :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TranceFool
thanx dat ga ik ff kieken :) |
ik oooooooooook, wel benieuwd wat voor beelden het zijn
-xxx- |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
Ey ik heb natuurlijk wel begrip voor je visie/mening, maar ik vind ook dat mensen een situatie kunnen 'opblazen'. Ik bedoel welke amerikaan rouwt om overstromingen in tsjechie / duitsland / zwitserland etc? Welke amerikaan wilde de 'terroristen' bestrijden toen er in moskou bommen afgingen in gebouwen? Nee pas als het voor hen te dichtbij komt, als ZIJ het ondervinden, dan ineens is het 'tijd voor actie' en wat is het gevolg? Amerika dat overal nog meer dan vroeger de politieagent gaat uithangen en iedereen die er braaf getrouw aan is. Ook is ineens Saddam de 'bedreiging'...nou ik weet niet maarre volgens heeft hij ons (of europa) nooit bedreigd....
thats it |
en daar moet ik jou weer gelijk in geven.....
was even pissig op de manier waarop je het verwoordde....
vriendjes?? :) |
|
|
|
|