|
World Trade Center in de fik wow
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Misschien is het onzin om hier een thread over te beginnen.
Maar ik ben wel benieuwt naar jullie gedachtes over deze (waarschijnlijk) aanslag.
Ik denk dat de VS het land van waar deze terroristen vandaan komen helemaal kapotschieten. En terrecht:D
Maar ik denk niet dat ze erachter komen wie het heeft gedaan. |
|
|
| arno |
| als het een aanslag is zal die binnenkort wel opgeeisd worden. Maar de daders zelf zullen wel nooit gepakt worden denk ik. |
|
|
| Dr Mystical |
| 2 vliegtuigen in het WTC gevlogen en 1 in het Pentagon, dit is niet normaal meer. Waarschijnlijk waren het Palesteinen, zo ja, dan zijn er volgende jaar geen Palesteinen meer, ze worden allemaal uitgeroeid. |
|
|
| Little Theseus |
woooow what the
3d world war???
1 toren is gewoon volledig ingestort. Meerdere aanslagen over heel amerika....
duizenden doden....
De Palestijnen hebben het waarschijnlijk gedaan...
Hierbij mijn mededogen voor alle amerikanen (ookal zitten die hier niet)
ik ben benieuwd hoe dit afloopt.. omg this is not funny.. |
|
|
| Little Theseus |
voor degenen die hun respect willen tonen voor de amerikanen, die kunnen hier hun ei kwijt. Zouden ze erg op prijs stellen hoop ik.
american condolance |
|
|
| Dr Mystical |
| Dit is echt niet normaal. Er werken tussen 50 en 100 duizend mensen in het WTC, het is totaal ingestort. Al die mensenlevens............ |
|
|
| Eye-Riz |
| Ik hoorde net dat er 24.000 mensen werken, elke toren heeft 110 verdiepingen, en denk maar niet dat alles recht naar beneden valt, heel Manhattan staat in lichterlaaie. Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn.... Het zou me inderdaad niets verbazen als dit een WO wordt... ik wacht met spanning af... |
|
|
| M5 |
hier is de man die deze afgrijselijke ramp naar alle waarschijnlijkheid op zijn geweten heeft.... the bastard
 |
|
|
| Glaniskanis |
Wat voor afgrijselijke gevolgen zitten hier wel niet aan....
Economie dood voor zekere tijd
Oorlog nogmeer mensenlevens
Tragedie familieleden die overblijven (geen vader/moeder/kind meer)
Enz enz
echt afschuuwelijk :mad: :mad: :mad:
Die palestijnen are going down!!!
Neuk ze allemaal maar een eind naar de tering zou k zeggen
Zijn we gelijk van dat gedoe daaro af
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ik hoorde net dat er 124.000 mensen werken, elke toren heeft 110 verdiepingen, en denk maar niet dat alles recht naar beneden valt, heel Manhattan staat in lichterlaaie. Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn.... Het zou me inderdaad niets verbazen als dit een WO wordt... ik wacht met spanning af... |
Hoorde net max van 50000 personen per gebouw, maar er waren 10000 in elk gebouw aanwezig......5000 op straat............wow............dit zuigt echt......niet te geloven..........der zullen er nog veel meeeer komen, wat de neuk is dit hey, dat dit kan gebeuren................ |
|
|
| Henkie_henk |
Dude dit ing zuigt zwaar!
Dit is voor films!.. weet je hoeveel mensen daar inzate! in die twintowers.. Gaat je pappa naar ze werk.. damnit.. !! ah t maakt nie uit wie er zou zitte.. al die families hele land in pijn :(
Ongeveer 50 000 mense in wtc..Je zag ook gewoon mense eruitjumpe!!
KIJK DIE KANKER MIDDE OOSTE HOEREN!!!!! FEEST VIEREN!!!! Echt STERF STERF STERF!
wtf is dat! hoe ziek ben je dan..
Ow ja alle klm vliegtuige ginge rechtsomkeert he.. dus als je nog iemand had zitte naar amerika.. wees gerust.. tis okay..
Nou ik ga weer verder CNN kijke...
R.I.P.. peepz in amerika.. :( :(
Pentagon is trouwes ook aardig naar de klote..
:(
PS.. lijkt me wel verrot moeilijk om oorlog te voeren tege dit soort terrorisme.. Tis niet een land ofzow.. Ah of bin ladin.. of sadam.. ah t kan allemaal.. ik w8 gespannen op bush.. Damn man dit betreft de hele wereld (al die mense man :-( |
|
|
| -=WVG=- |
Nondejuuu!!!
Tis eg nie normaal meer...
Alles ingestort gewoon...
Wat een BAGGERZOOI...
Hier zijn geen woorden voor...
Dus gaak maar weer verder TV kijke...
*zucht* |
|
|
|
|