return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
World Trade Center in de fik wow (pg. 3)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
http://members.tripod.com/vfas524/warstatus.html

America is @ defcon 2.. defcon one is gewoon ing oorlog man!

http://www.dal.net/wtc/

Allebij de sites zijn van chillout..

WW3?

Ow en tuurlijk kunne t wel palestijnen zijn.. ze kaapte toch die vliegtuigen?? er zate zelfs mensen in man.. Dus piloten ook.. pistool op kop kan toch? Of.. de pallestijntjes hebbe geoefend.. of ex pilote.. t kan allemaal

het is zelfs mogelijk om een eigen vliegtuig te hebbe en hem gewoon in te roosteren onder een officiele vliegtuigmaatschappij (zei meneer KLM gozer)
New Wave
Kill all the palastijnen!!!!!!!!!
Dr Mystical
Het gaat wel om echte burgerluchtvaartvluchten die gekaapt zijn. 2 van American Airlines en 2 van United American Airlines of zoiets.
SpeakerfreaK
Hoppa AANPAKKEN bush, mooiste gebeurtenis ná Pearl Harbor :D!

Jammer dat ze het witte huis hebben laten staan en het pentagon nog deels heel is....
Dr Mystical
quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
Hoppa AANPAKKEN bush, mooiste gebeurtenis ná Pearl Harbor :D!

Jammer dat ze het witte huis hebben laten staan en het pentagon nog deels heel is....

Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, want hieruit maak ik op dat je het mooi vind wat er vandaag gebeurt is.
Muppet
DIT IS ZIEK!!!!!!!!!!!!!!

O ja dit heeft nostradamus gezegd:

1000 jaar geleden was er iemand die 3 wo's had voorspeld hij had de eerste en de tweedde goed voorspeld en de derde en laatste zou in 2001 komen en hij zei bij de derde"the leader shall fail( Bush duz) en "two big brothers will be thorne appart in chaos( die twee flats in NY)

Hij heeft dus gelijk!!!!!

Greetz muppet
Dj Lex
quote:
Originally posted by Dr Mystical

Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, want hieruit maak ik op dat je het mooi vind wat er vandaag gebeurt is.

Ik hoop dat hij het sarcastisch bedoelt anders heeft hij geen leven meer hierzo
En Muppet, waar heb je die info vandaan, want dat vind ik altijd leuk van die voorspellingen.
Sandman
hee Muppet, waar haal jij die info vandaan?

Ik heb der ook wel eens over gehoord namelijk. Van dicovery of zo?
of van 1 of andere site?

Sandman
Henkie_henk
http://www.faqs.org/faqs/nostradamus/part6/

nostradamus..

die van hem is zo vaag als wat man slaat nerges op..

tuurlijk is af en toe daarvan wat waar
Miss Proximus
word je 's ochtends wakker met een wrange smaak in je mond vanwege rare dromen (rampen..dood..verderf), ga je naar school..voel je je net iets beter krijg je dit te horen....triest gewoon....

en ik vind het erg jammer dat het zo moet gaan in het midden-oosten, hoewel dat alleen maar plaatselijke beelden zijn: ze zijn heus niet allemaal aan het feesten hoor.....maar toch..wat zou de wereld een stuk gemoedelijker zijn als Israel weggevaagd zou worden :(

moogwai
Dit is dus echt onwerkelijk gewoon... echt ongelooflijk... zoveel onschuldige mensen vermoord door zeer waarschijnlijk arabisch kamikazi terroristen :mad: :mad:.. Echt niet meer normaal van de kamikazis. Ik ben echt benieuwd wie dit op zijn geweten heeft. Die hele streek/bevolking wordt echt uitgeroeit... en dat gebeurt echt. Dat eisen straks al de amerikanen van Bush..

Maar het is gewoon DE supernatie die echt hard word getroffen in hun economisch en defensief hard!! Dit heeft heeft echt zo'n grote gevolgen..

Maar over die palestijnen... die palestijnen die je ziet.. weten gewoon niet beter... zij worden echt opgestookt met propaganda beelden enzo... die weten niet eens hoe de wereld in elkaar zit.
Jesse
Landen wegvagen...Volkeren wegvagen...dat is allemaal op de korte termijn..dat heeft geen nut want er zal altijd wel weer groeperingen die overal tegenin willen gaan en dat ook doen.
Natuurlijk is dit nooit goed te praten, de daders zullen en moeten ook gestraft worden, en zwaar ook.

Alleen moeten de VS en alle 'geallieerde' landen rekening houden dat ze niet tever gaan...dat er strax geen WO 3 komt.

Want denk maar niet dat wij hier in ons kleine landje veilig zijn. Als de aanslag daadwerkelijk door Palestijnen is gepleegd en ze gaan verder met zulke acties, dan blijven wij zeker niet gespaard.
Nederland heeft altijd een pro-Israël houding gehad, stond het ook toe dat wapens via Schiphol naar Israël werden verzonden.

Dit is echt ed up en sterkte aan alle die dierbare verloren hebben.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement