return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
World Trade Center in de fik wow (pg. 6)
View this Thread in Original format
M5
tja..je zal ervoor boeten knul...

raoel
Als ie het gedaan heeft, is ie idd de lul.
Als amerika het zeker weet dat hij achter de aanslagen zat, geef ik um nog zo'n 24 uur voordat ze um helemaal kapot bombarderen.

en terrecht.

Maar ik hoop eigenlijk dat ze um niet kapot bombarderen, maar dat ze um gevangen nemen en langzaam aan en pijnlijk laten sterven.
Henkie_henk
Nou ik denk dat ze em nie zomaar kunne bomme of oppakken..

hij zal heus nie in een hotel zitte ofzow hoor.. heeft ie ook nog dikke hardcore aanhang..

Amerika zal hoogstwaarschijnlijk het land inmoeten.. werd ookal voorgesteld..

ah allemaal speculaties we zulle zien hoe t wordt..
Miss Proximus
Aangezien Afghanistan of die andere landen daar zelf ok nucleaire machten zijn, zullen die bommen wel niet zo snel gedropt worden hoop ik :(
Dj Lex
Als Afghanistan hem niet uitleverd gooien ze er een bom op en dat hebben ze ook gezegd he. Ze zullen Bin laden gewooon moeten uitleveren anders is heel Afghanistan de lul. Ze zijn ook echt bang de inwoners van he land.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Als Afghanistan hem niet uitleverd gooien ze er een bom op en dat hebben ze ook gezegd he. Ze zullen Bin laden gewooon moeten uitleveren anders is heel Afghanistan de lul. Ze zijn ook echt bang de inwoners van he land.

denk je dat? ik geloof het niet, want er staat zoveel op het spel als ze afghanistan gaan bombarderen.....laten we hopen dat james bond ook echt bestaat.....misschien kan zo'n secret agent de dader te pakken krijgen :(
raoel
Afghanistan heeft al alle hulp toegezegt aan de VS.
Dus het zal echt niet zo'n probleem worden om met troepen die "hond" te gaan zoeken.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus

denk je dat? ik geloof het niet, want er staat zoveel op het spel als ze afghanistan gaan bombarderen.....laten we hopen dat james bond ook echt bestaat.....misschien kan zo'n secret agent de dader te pakken krijgen :(

Misschien nam je het iets te serieus. Kabul gaat eraan. Geloof mij nou. De hele wereld staat achter Bush. Zelfs Pakistan die het Taliban regine steunt als enige in de wereld. En Amerika heeft gezegd dat ze Afganistan gaan bombarderen als ze Bin Laden niet uitleveren. Als het hem al is, maar dat is bijna zeker. Die inwoners schijten in hun broek. Alle diplomaten zijn al weggegaan. Vul maar in.......
Miss Proximus
Maar ik vind het sowieso allemaal een beetje raar, zoals de discussie al gaat in de chill: als je maanden (jaren) zo'n actie aan het voorbereiden bent dan laat je toch niet zulk slordig bewijsmateriaal achter zoals een auto met al die arabische erin, en dingen op een hotelkamer in hamburg.....mochten het andere terroristen zijn dan hebben ze de ideale decoy om hun actie naar bin laden te linken! toch?

wat is dit ook een klotezooi.....:whip: uitzichtloos....
TranceFool
Het klooie van Afghanistan is dat als die terroristen in dat klote land tussen de bergen leven. Het gebied daar kan je je zo goed verschuilen dat is niet normaal, al die gasten wonen onder de grond. Die kan je echt heel moeilijk vinden. En een bom gooien lijkt me niet echt de goeie oplossing eigenlijk, al denk ik dat dit wel gaat gebeuren.

Origin X
Iran en Irak zijn al een poosje bezig om atoombommen te maken, die (als ze klaar zijn) zeker gebruikt gaan worden... dan wordt het helemaal 'feest'. Ik zeg maar zo, doe er aub zo snel mogelijk wat aan.
Bomb them before they bomb you
Miss Proximus
laten we gelijk bommen gaan gooien op de rest van de wereld....als voorzorg :rolleyes: :p :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement