|
World Trade Center in de fik wow (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dr Mystical |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Als dat echt zo is durf ik te wedde dat die gozer helemaal platgebombd gaat worde.. en die bin ladin zoeke ze trouwes ook al enkele jaren he.. schijnt niet te vinde te zijn maar misschien gaan ze nu wel klopjachtje doen.. is vast wel iemand die hem verraad voor het juiste bedrag.. |
Moet iedereen wereldbewoner wel een tientje neerleggen of zo, ik heb het vermoeden dat zijn aanhang zeer trouw is. Ik zou er trouwens wel meer dan 10 gulden voor over hebben om hem te zien hangen. |
|
|
| Henkie_henk |
ja ik denk ook wel dat het een zware harde kern is.. maar hij zal ook wel ze vijanden hebbe aangezien ie niet mr lieverd is..
er is altijd een lek.. zo worde die drugsbendes meestal ook opgerold.. |
|
|
| Dr Mystical |
Laten we het hopen Henkie......
En anders zeg ik bij deze alvast 10 gulden toe om zijn harde kern om te kopen. |
|
|
| Jesse |
Vrijheidsbeeld zat ik ook al aan te denken...
Maar daar zitten te weinig mensen in, dus zou het alleen een deuk in het ego veroorzaken. Nu raken ze de Amerikanen veel harder. |
|
|
| Henkie_henk |
Nou die wtc is ook deuk in ego.. damn.. of pentagon.. Defensie!! DEFENSIE!.. damn man.. maarja wat moet je..
Ey er komt vliegtuig aan.. 747.. ow knalle em uit de lucht?
Witte huis heeft afweegeschut op dak he.. en special commandos daaro..
en mystical late we t idd hope.. |
|
|
| Nastra Azzurro |
O my God... I feel for ya peeps in NYC and Washinton and elswhere RIP...
man
I kan mijn gevoelens ni vertellen
het is zo zielig hoe die mensen gewoon wisten dat ze dood gingen en sprongen DAMN WTF ik kan er egt ni tegen.. dit is gewoon DoomsDay
I was daar in WTC2 ofzo een jaar geleden ofzo op de obsevation deck Wat een view ..
Nu is het WEGGGGG'
wtf en al die mensen ook
ik zag een clipje waar ze in zoemden op de mensen die er hingen op de bovenste verdieping nadat de eerste was ingestort en ze zaten boven de eerste plane die gecrashed was...egt zon asiaat ofzo een onschuldige werker die een mooie kantoor heeft daarboven hangt gewoon 110 hoogh uit het raam en allemaal mensen om hem heen die naar beneden springen die nog leven en de aarde gewoon digterbij zien komen. En dan stort die 2de in en denk je waar is dat mannetje....Hijs gewoon dood en dit zie je gewoon op TV live... Gewoon er zijn geen woorden voor...
Wie dit gedaan heb moet gemartel worden heeeeel langzaam en ze moet het voelen hoe het is om dood te gaan en dan op LIVE INTERNATIONAAL TV gewoon dat iedereen toekijkt ..
aaaaaaaaaaaaaaH FUKKERSSSSSSSSSS
ZE MOETEN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOD gewoon FUKKIN FUKKIN
Dit verandert iedereens leven voor altijd
en wtf me Zus zit in washington DC ik d8 meteen NEEEEEEEE maar gelukkig hebben we al contact gehad.... Ik kan zelfs nu voor me zien de mensen die daar werkten boven in de WTC de mensen die in de Souvenir winkel werkte ....dit is zo zielig
die ene in Pittsburg was waarschijnlijk op weg naar Camp David....
ik kaner nimeer tgene ik ga wweerrrrrr |
|
|
| Dj Alpha |
| Ze zullen wel met paddestoelen gaan gooien (nee ik hallicuneer niet) |
|
|
| Little Theseus |
hehe... t duurde ff, maar ik snap m van die paddestoelen...
ALS het echt een LAND is dat het heeft gedaan zie ik het nog gebeuren ook ja...
En ik heb nog ff gekeken in die prophecies van Nostradamus, daar stond ook dit: "Nuclear confrontation in the Middle East"
Nou Nastra, hou vol, het is niet het eind van de wereld, maar wel shocking idd dat het voor jou zo dichtbij is.
GRTZ. |
|
|
| TranceFool |
Ik zat gister op het internet toen het gebeurde. Glanis zei het tegen mij via MSN. Ik wist niet wat ik zag. Ik heb hier nix over te melden jullie hebben alles al opgeschreven, echt verschrikkelijk, je familie zou er maar zitten.
Waar ik me nu aan kan ergeren zijn de mensen die alleen maar over de economie kunnen praten. Het is natuurlijk wel belangrijk maar ik wordt gek van die vent met die krullen op RTL 5.
Als het echt Bin Laden is heeft ie misschien wel samengewerkt met Sadam. Amerika zal natuurlijk terugslaan, maar als er oorlog komt met het Midden-Oosten zit de wereld echt met een probleem. Ik heb weles docu's gezien over Sadam. Met de chemische en biologische wapens kan die gek wel 7x de wereldbevolking vernietigen. Dus laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Een ding wil ik nog wel kwijt: Condoleances voor de slachtoffers en nabestaanden. En als het WO 3 wordt ben ik bereid om mee te vechten tegen die barbaren |
|
|
| Dj Lex |
Nee je kan beter niet met die chemische troep gaan werken. Je roei ook gelijk de hele generatie erna eigenlijk uit en die generatie daar weer op. Het is niet eerlijk. Dit natuurlijk ook niet, maar toch he. In Nagasaki en Hiroshima worden nu ook nog misvormde kinderen geboren van de bommen van 1945.
Wereldoorlog wordt het denk ik niet. Het wordt zoiets als de golfoorlog denk ik. |
|
|
| Dr Mystical |
Zolang het gaat om een terroristische beweging, die in geen enkele wijze verbonden is aan een regering is de kans op een wereldoorlog volgens mij klein. Zit er echter een land achter of meerdere, dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Maar laten we het niet te negatief inzien ... ... |
|
|
| M5 |
oops i did it again...
 |
|
|
|
|