return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
World Trade Center in de fik wow (pg. 7)
View this Thread in Original format
Muppet
quote:
Originally posted by Miss Proximus
laten we gelijk bommen gaan gooien op de rest van de wereld....als voorzorg :rolleyes: :p :D

He Miss prox wel een beetje positief blijven he....gelukkig zijn ze in amerika niet zo dom en heeft eurpa ook al gezegd dat ze eerst echt moeten weten wie het gedaan heeft voordat ze toenslaan...want toeslaan zullen ze(ze hebben geen keus)

ff goed nieuws 5 brandweerlieden zijn gered, zaten in een auto vast(toch nog overlevende)

Greetz Muppet
Little Theseus
Dang!
Ik wil echt niet weten hoeveel nucleaire en chemische wapens er op deze aarde zijn.. TE ING VEEL gewoon!
Ze kunnen als ze willen, met alle wapens op deze wereld, zeker 30 keer (of 1 keer niet genoeg is) de hele aarde destroyen..
This is serious .

Imagine...
Je gaat naar je kantoortje, zet de computer aan, en voor de eerste keer is het niet Windows dat crasht, maar het hele fokking gebouw waar je in zit! Plus dat er natuurlijk geen window meer heel is van dat gebouw.
Fukk echt ernstig af en toe om tv te kijken.
Was gewoon een gast die zich de dag des onheils verslapen had...
"uhh ja ik denk dat mn hele afdeling wel dood zal zijn, want we zaten bovenin."
Of zo'n gozer die op de 82e verdieping zit, en dan de trappen neemt, en het nog weet te overleven. Die gast moet geen benen meer over hebben!!!:eyes:
Dj Lex
Ja zo zijn er natuurlijk een heleboel geweest. Zo was er iemand die zijn vlucht ging niet door omdat er teveel wind stond. Hij balen, maar als die vlucht doorgegaan had had ie zeker in het gebouw gezeten, dus was hij toch wel blij. Dat soort verhalen hoor je steeds meer. Of wat denk je als je op die bewuste dag ziek bent. Ik weet niet hoor. Al je collega's zijn dood en je vrienden. Zou mij toch een wrang gevoel geven. Waarom ik wel e zij niet, maar ja.
Jukx
Het wordt nog leuk jongens:
De Taliban (regering Afghanistan) heeft verklaard dat mocht Amerika Afghanistan bombarderen zij er alles aan zullen doen om wraak te nemen op Amerika en een bombardement dus niet ongestraft zullen laten... :eek:
Het enige probleem is Pakistan. Dat is het enige land dat openlijk het Taliban-regime steunt en ook nog eens nucleaire wapens heeft!!! :eek:
Dj Lex
Ja maar Pakistan zegt dat ze de VS steunen, maar ja je weet het nooit zeker he. VS mag over Pakistan heen vliegen als ze Afghanistan willen bombarderen.

WASHINGTON De regering van de VS heeft Pakistan gevraagd door zijn luchtruim te mogen vliegen als besloten wordt tot aanvallen op doelen in Afghanistan.Een zegsman zei dat vergeldingsmaatregelen niet op korte termijn worden verwacht. In een telefoongesprek met VS-minister Powell heeft de Pakistaanse president Musharraf herhaald te zullen meewerken aan terrorismebestrijding.Afghanistan zou onderdak bieden aan Osama bin Laden die donderdag door de VS is aangemerkt als hoofdverdachte van de aanslagen. Het Taliban-bewind heeft verklaard dat Bin Laden noch Afghanistan in staat is kamikaze-piloten op te leiden.
Bron NOS Teletekst.
Origin X
Net als die Ian Thorp (die bekende Australische zwemmer weet je wel)
Die was op vakantie in Amerika, en hij zou de bewuste dag het WTC gaan bezoeken, maar toen hij er was ontdekte hij dat hij zijn fototoestel had vergeten, dus ging hij terug omdat te halen, een half uur later vloog het vliegtuig erin!!! Die gast had ook geluk!!!
SpeakerfreaK
voordat we allemaal ff van stapel lopen (daarmee bedoel ik ook media enzo) wil ik dit ff melden, er is nog nieteens bewezen WIE het heeft gedaan...oké het zal een islamitische groepering zijn ofzo, maar dat het Bin Laden of Irak of Hezbollah of wie dan ook is is alleen SPECULATIE. Die namen worden meteen genoemd omdat (zoals altijd) iedereen direkt een schuldige wil....

Enneh de vraag WAAROM ze het hebben geflikt stelt ook NIEMAND zich blijkbaar...(en dan bedoel ik de media vooral)...
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
voordat we allemaal ff van stapel lopen (daarmee bedoel ik ook media enzo) wil ik dit ff melden, er is nog nieteens bewezen WIE het heeft gedaan...oké het zal een islamitische groepering zijn ofzo, maar dat het Bin Laden of Irak of Hezbollah of wie dan ook is is alleen SPECULATIE. Die namen worden meteen genoemd omdat (zoals altijd) iedereen direkt een schuldige wil....

Enneh de vraag WAAROM ze het hebben geflikt stelt ook NIEMAND zich blijkbaar...(en dan bedoel ik de media vooral)...

Inderdaad! Voor degenen die goed engels kunnen lezen: lees de thread van Swampe maar s over die brief van een of andere US Reporter ofzo...erg sterk....moet je gelezen hebben
Blik
sterker nog, ik denk helemaal niet dat die bin laden het gedaan heeft, die gast zou er zo trots op zijn dat die aanslag van hem zou zijn dat die het van de daken zou schreeuwen en het zou hem dan geen bal meer uitmaken of die doodgaat omdat die amerika harder dan hard getroffen heeft........

ik zou maar goed op irak letten, die saddam heeft nooit gezegd dat hij het niet gedaan heeft, alleen maar dat hij blij was dat het gebeurt was
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik
sterker nog, ik denk helemaal niet dat die bin laden het gedaan heeft, die gast zou er zo trots op zijn dat die aanslag van hem zou zijn dat die het van de daken zou schreeuwen en het zou hem dan geen bal meer uitmaken of die doodgaat omdat die amerika harder dan hard getroffen heeft........

ik zou maar goed op irak letten, die saddam heeft nooit gezegd dat hij het niet gedaan heeft, alleen maar dat hij blij was dat het gebeurt was

We will see, nu beginnen ze ook nogeens over Kernbommen te lullen, 10 van die bommen en de aarde is weg, man ik word tog wel een beetje bang :(

TranceFool
quote:
Originally posted by Blik

IDD die Sadam heb et volgens mij gewoon gedaan. Die gozer heeft zoveel wapens lekker onder de grond zitten das niet normaal. Vandaag heb ik ook nog gehoord dat Sadam 10 dubbelgangers heeft, zodat ze de verkeerde pakken.

Verder moet je ook echt deze thread gelezen hebben in de Chill Out ---'OMG, look what i found'. Over een gozer die zichzelf verraden heeft, eergister is ie opgepakt door de FBI.
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

IDD die Sadam heb et volgens mij gewoon gedaan. Die gozer heeft zoveel wapens lekker onder de grond zitten das niet normaal. Vandaag heb ik ook nog gehoord dat Sadam 10 dubbelgangers heeft, zodat ze de verkeerde pakken.

Verder moet je ook echt deze thread gelezen hebben in de Chill Out ---'OMG, look what i found'. Over een gozer die zichzelf verraden heeft, eergister is ie opgepakt door de FBI.

Haha ja dat was lachen he van dat mannetje. Eerst een beetej scary en toen werd ie opgepakt. Vond het wel geinig.
En over Saddam. Die gast is a lmeerdere malen vermoord en telkens is hij er weer. Dat was al tijdens de Golfoorlog dat ie zoveel dubbelangers had. Toen dachten ze dat ze hem vermoord hadden bleek het een dubbelganger te zijn, zal wel goed betalen :D, maar ja daar komt natuurlijk bij dat je verschrikkelijk lelijk bent hehe :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement