|
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL
Is dat nieuw? Virtuele tracklists? ;)
En Freez... Dat zijn geen demo's, dat zijn epz :p :)
Kusje allebij? :) |
En virtuele trainwrecks, kun je het jezelf al voorstelle ei :D |
|
|
| Eagle` |
| onder het moto we zijn toch al te laat, mix zal voor morgen zijn. Deze namiddag weer slag van de hamer gehad in slaap gesukkeld, nu geen zin meer, moet in de dag werken van 5.30 tot 14.00, blame de vakantiejob :o :p |
|
|
| Tiger777 |
| en euh... Wat gebeurt er nu...?:conf: |
|
|
| Eagle` |
| Iemand met webspace over toevallig ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Misschien wel leuk om te weten is dat Freezel ervoor gezorgd heeft dat de setjes worden opgenomen én uitgezonden zullen worden op ETS Global! ;)
Dus Dj's, kom zeker af, dit is hele mooie - en gratis - reclame!! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Misschien wel leuk om te weten is dat Freezel ervoor gezorgd heeft dat de setjes worden opgenomen én uitgezonden zullen worden op ETS Global! ;)
Dus Dj's, kom zeker af, dit is hele mooie - en gratis - reclame!! |
Ow nice... nuja, als ik een crappy mix speel, dan hoeft het van mij niet hoor ;) |
|
|
| TOR |
| vooral geen druk op de schouders J :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Misschien wel leuk om te weten is dat Freezel ervoor gezorgd heeft dat de setjes worden opgenomen én uitgezonden zullen worden op ETS Global! ;)
Dus Dj's, kom zeker af, dit is hele mooie - en gratis - reclame!! |
weet iemand hoeveel luisteraars die gemiddeld hebben? |
|
|
| Jasperovitsj |
Het wordt dus wel pas uitgezonden na goedkeuring van de DJ in kwestie! ;)
Dus draai je een crappy set - wat hopelijk niet gebeurt - vraag je gewoon om niet uit te zenden, easy as that... |
|
|
| TOR |
| ik vind trouwens dat we een back 2 back Freezel vs. Bax moeten hebben :) |
|
|
| pooley |
| kwil ook draaien ! :) |
|
|
|
|