|
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
4)Dave Swayze: Sunstroke
|
classic :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
classic :eyespop: |
I know my schtuff! ;) :toothless :p |
|
|
| Xilver |
1. Kane - Rain Down On Me (Tiësto Remix)
2. Three Drives - Carrera 2 (Gabriel & Dresden Remix)
3. Solar Factor - Urban Shakedown
4. Evanescence - Hello (Trifactor Vs. Gabriel & Dresden Remix)
5. Brisky & Dave C - Prototype 1
6. Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
7. Kyau Vs. Albert feat. Damae - Velvet Morning (Mirco de Govia Remix)
8. Jacob & Mendez - Deception (Benicio Remix)
9. Tekknova - Last Trip To Paradise
10. Conjure One feat. Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Tiësto Remix) |
|
|
| Eagle` |
denk dat jullie me mogen schrappen uit lijst, zal nog proberen om demo op te nemen maar met vakantiejob heb ik geen tijd om te liggen klooien :/, maar ik vrees er voor, ach misschien beter zo :p
edit: zag net dat uiterste inleverdatum 5 juli was, is het niet mogelijk om uitstel te krijgen tot morgen namiddag (dus woensdag 7 juli), moet telkes om 5.30 smorges beginnen en werkdag van 10 uur, krijg dikwijls een klap van de hame rind e namiddag). Plz Plz ;) |
|
|
| Eagle` |
edit
Trecklist zou de volgende geweest zijn :
1)Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
2)Tiësto - A Tear In The Open
3)A Force - Gravitational Waves
4)Lightscape - Inner- Warmth (Phynn's Overheated Remix)
5)Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
6)Ernesto vs Bastian - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Mix)
7)GTR - Mistral
8)Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)
9)Mark Norman - Phantom Manor |
|
|
| Buoyant |
ik ga nie alle verantwoordelijkheid nemen ma eigelijk heb je wel tijd genoeg gehad eh, het was duidelijk genoeg aangegeven
kzou er maar zo snel mogelijk eentje insturen als ik jou was, wie weet zijn wij wel een hele lieve jury :)
maar ik weet ook nie wat de planning is kwa aantal dj's die zullen draaien, opt moment zijn het er geloof ik een stuk of 7, dan ist ook niet netjes om iemand te weigeren vind ik, maar ja eigelijk ben je gewoon te laat |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit
Trecklist zou de volgende geweest zijn :
1)Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
2)Tiësto - A Tear In The Open
3)A Force - Gravitational Waves
4)Lightscape - Inner- Warmth (Phynn's Overheated Remix)
5)Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
6)Ernesto vs Bastian - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Mix)
7)GTR - Mistral
8)Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)
9)Mark Norman - Phantom Manor |
demo of niet ... deze traclist is zalig :D |
|
|
| Buoyant |
^ tja zo kan ik er ook nog wel eentje maken :)
2 ook nog wel als ik wil
3 wordt al moeilijker |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ik ga nie alle verantwoordelijkheid nemen ma eigelijk heb je wel tijd genoeg gehad eh, het was duidelijk genoeg aangegeven
kzou er maar zo snel mogelijk eentje insturen als ik jou was, wie weet zijn wij wel een hele lieve jury :)
maar ik weet ook nie wat de planning is kwa aantal dj's die zullen draaien, opt moment zijn het er geloof ik een stuk of 7, dan ist ook niet netjes om iemand te weigeren vind ik, maar ja eigelijk ben je gewoon te laat |
Eens, ben te laat mijn fout stuur wel nog eentje in ieder geval, jullie bekijken maar wat je er mee doet, delete knop is nooit veraf ;)
@ Despe: een tracklist in elkaar steken met passende trecks is 1 ding goed mixen iets anders
:toothless |
|
|
| eieregooie |
LOL
Is dat nieuw? Virtuele tracklists? ;)
En Freez... Dat zijn geen demo's, dat zijn epz :p :)
Kusje allebij? :) |
|
|
| Nabistai |
Dit zou de tracklist moeten zijn
1.Mike vs John 'OO' Fleming - Icecream (original)
2.Eon - Pocket Damage
3.Kid Vicious - Re-form (Dj Tiesto Remix)
4.Helmstock & Jennings - Mirage (Lange Remix)
5.Veracocha - Carte Blanche
6.Fire & Ice - Lost Emotions 2001
En nu maar hopen dat ik ook effectief aanwezig zal kunnen zijn :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Eens, ben te laat mijn fout stuur wel nog eentje in ieder geval, jullie bekijken maar wat je er mee doet, delete knop is nooit veraf ;)
|
ik wil t wel eens horen ;) |
|
|
|
|