|
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De jury bestaat uit de mensen die tijdig "ik wil in de jury zitten" gezegd hebben :) |
Aah en mag ik da dan nog zeggen ???? of zijn er al "genoeg" mensen ? |
|
|
| Pumaz |
| Als je mij een pm stuurt met je adres mag je erbij (is voor demos) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Seg, en is uwe computer ni aan U mengpaneel verbonden? |
PC beneden, installatie boven...PC is trouwens niet eens van mij, familie-bezit...:sadgreen: |
|
|
| FredNova |
| ik zal niks sturen zeker, want 24/7 kan ik er niet zijn :mad: |
|
|
| xcape |
Hier is mijn setje dan uiteindelijk beetje in de feest modus gedraaid.
je kan m hier vinden |
|
|
| TOR |
^ zal later es luisteren (oren tuiten nog van gisteravond).
tracklist mss? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mijn demo's liggen dus nog bij Xilver in de auto...:o |
|
|
| Xilver |
ma damn kerel, had me gebeld, kwas derstraks nog in Schoten :)
kheb ook nimeer in kastje gezien, anders had'k ze wel efkes komen binnengooien |
|
|
| Jasperovitsj |
Sorry man, ik hoor het ook nog maar net van Z...
Moest je één dezer nog is in Schoten passeren, smijt ze gerust binnen! :)
Vor de jury: sorry, maar je zal dus nog ff op de mijne moeten wachten, hopelijk is dat geen probleem... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by xcape
Hier is mijn setje dan uiteindelijk beetje in de feest modus gedraaid.
je kan m hier vinden |
Cass & Slide - Perception mag je niet zo veer op pitchen man!!! :p IMHO dan he ;)
dus... ff kijken of ik de t/l voor xcape kan maken
01-Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
02-ID
03-ID
04-George Hales - Autumn Falls (St John Vs Locust Remix)
05-Sander Van Doorn - Loaded (Original Mix)
06-ID
07-Mono - Rise
08-Hmmm... dit hoor ik te weten :D
09-ID
10-ID
11-Dit ook... :p
12-ID
Nou lekker dan :p :D
Maybe dat ik ook nog ff wat in elkaar draai zo... en anders geef ik wel iets bestaands op... Wie zitten er nu in de jury eigenlijk? |
|
|
| eieregooie |
| Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan? :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan? :D |
Hehe, wij hollanders zijn veeleisend :p Pioneer CDJ800's of 1000's erbij zou wel erg mooi zijn ;) |
|
|
|
|