|
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
De demo's moeten ten laatste binnen zijn op maandag 5 juli!
Tot nu toe heb ik van volgende dj's een demo gekregen:
- xcape: demo
- eieregooie (half :)) via mirc
- freezel: demo
- tiger: demo
- jasperovitsj: via bandje
GEEN demo = NIET draaien op de party! |
|
|
| Buoyant |
| het zou handiger zijn voor de jury als de anderen hun demo ook ergens online konden zetten, of anders moeten ze het via msn ofzo doorsturen, of via de post kan ook nog :), of ...... |
|
|
| pooley |
| Kan geen opnemen op tijd, en zou toch sucken, teveel stress. Feestjes zelf gaat het wel maar als ik zit op te nemen, god ! |
|
|
| Buoyant |
| tja maar het ziet er op dit moment naar uit dat als je een demo hebt, je vanzelfsprekend al zal draaien omdat er zo weinig inzendingen tot nu toe. Het is dus geen keurwedstrijd meer om de minder goeie van de betere te onderscheiden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
De demo's moeten ten laatste binnen zijn op maandag 5 juli!
Tot nu toe heb ik van volgende dj's een demo gekregen:
- xcape: demo
- eieregooie (half :)) via mirc
- freezel: demo
- tiger: demo
- jasperovitsj: via bandje
GEEN demo = NIET draaien op de party! |
En Xilver, die had zijn demo's toch in de auto naar Den haag opstaan? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
- eieregooie (half :)) via mirc
|
Wanneer maken we die af? :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En Xilver, die had zijn demo's toch in de auto naar Den haag opstaan? |
heb ze wel nie gekregen.... ik heb ze wel beluisterd maar nie rest van jury eh... :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wanneer maken we die af? :) |
Af :) |
|
|
| Xilver |
| Is da goe da'k die vanavond online smijt? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Is da goe da'k die vanavond online smijt? |
perfect! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zit wel niet in de jury, maar kga toch ook is luisteren! :D |
|
|
|
|