|
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Ja ma ja ma, de techniek gaat vooruit en gij zit hier nog met cassettes... :o |
Kheb geen MD, terwijl mijn stereo tegelijk mijn versterker is! Dus als ik wil opnemen steek ik een tape in en druk ik op record. Veel makkelijker dan een MD te gaan lenen, die daarna door iemand op cd te laten zetten,... |
|
|
| Dj LPG |
| Ik ga diegenen die hier al langer zitten voorang geven op een newbee :) Ik heb deze vakantie toch al niet veel tijd dus bij deze schrijf ik me uit bij de kandidaat dj's:( Veel geluk allemaal, en dat de beste moge draaien he:disbelief |
|
|
| TOR |
| als de mensen zonder webspace het niet zien zitten om alles met de post te versturen, is er nog altijd de Cityparade en Armada Night voor de nodige transacties :toocool: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb geen MD, terwijl mijn stereo tegelijk mijn versterker is! Dus als ik wil opnemen steek ik een tape in en druk ik op record. Veel makkelijker dan een MD te gaan lenen, die daarna door iemand op cd te laten zetten,... |
Was e grapje he Jasp... ;) Seg, en is uwe computer ni aan U mengpaneel verbonden? MD moe'k zeker ni hebben zene :) |
|
|
| Gladius |
| de sets van de winnaar (of de eerste 3) komt toch online hé? =) |
|
|
| Tiger777 |
MD is nogthans heel gemakkelijk en ik spreek uit ervaring :)
Zolang als ge het maar op de high quality mode zet, anders trekt het idd op niveel (wa wilt ge, 5 uur opnemen...) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
jaa en euuuuuuuuuh wie zit er in de jury dan????
alle Beta's neem ik aan, of toch degene die gaan komen??? |
De jury bestaat uit de mensen die tijdig "ik wil in de jury zitten" gezegd hebben :)
| quote: | Originally posted by Gladius
de sets van de winnaar (of de eerste 3) komt toch online hé? =) |
Laatste keer: het is GEEN CONTEST |
|
|
| Tiger777 |
| mijn demo zuigt :( |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
mijn demo zuigt :( |
Als'em maar op iet TREKT zijn wij content... ;) :p |
|
|
| Tiger777 |
In't begin wel, ma toch 2 fouten gemaakt :(
Enfin foert ze, ik geef'em door :p |
|
|
| TOR |
don't torture us :whip:
j/k :p
kijk ernaar uit... :) |
|
|
| Tiger777 |
| pff... 2 pitch bends die vrij hoorbaar zijn, is da torturen? :nervous: |
|
|
|
|