return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Meltoz
Ja ma ja ma, de techniek gaat vooruit en gij zit hier nog met cassettes... :o

Kheb geen MD, terwijl mijn stereo tegelijk mijn versterker is! Dus als ik wil opnemen steek ik een tape in en druk ik op record. Veel makkelijker dan een MD te gaan lenen, die daarna door iemand op cd te laten zetten,...
Dj LPG
Ik ga diegenen die hier al langer zitten voorang geven op een newbee :) Ik heb deze vakantie toch al niet veel tijd dus bij deze schrijf ik me uit bij de kandidaat dj's:( Veel geluk allemaal, en dat de beste moge draaien he:disbelief
TOR
als de mensen zonder webspace het niet zien zitten om alles met de post te versturen, is er nog altijd de Cityparade en Armada Night voor de nodige transacties :toocool:
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kheb geen MD, terwijl mijn stereo tegelijk mijn versterker is! Dus als ik wil opnemen steek ik een tape in en druk ik op record. Veel makkelijker dan een MD te gaan lenen, die daarna door iemand op cd te laten zetten,...


Was e grapje he Jasp... ;) Seg, en is uwe computer ni aan U mengpaneel verbonden? MD moe'k zeker ni hebben zene :)
Gladius
de sets van de winnaar (of de eerste 3) komt toch online hé? =)
Tiger777
MD is nogthans heel gemakkelijk en ik spreek uit ervaring :)
Zolang als ge het maar op de high quality mode zet, anders trekt het idd op niveel (wa wilt ge, 5 uur opnemen...)
Pumaz
quote:
Originally posted by Buoyant
jaa en euuuuuuuuuh wie zit er in de jury dan????
alle Beta's neem ik aan, of toch degene die gaan komen???

De jury bestaat uit de mensen die tijdig "ik wil in de jury zitten" gezegd hebben :)

quote:
Originally posted by Gladius
de sets van de winnaar (of de eerste 3) komt toch online hé? =)

Laatste keer: het is GEEN CONTEST
Tiger777
mijn demo zuigt :(
Meltoz
quote:
Originally posted by Tiger777
mijn demo zuigt :(


Als'em maar op iet TREKT zijn wij content... ;) :p
Tiger777
In't begin wel, ma toch 2 fouten gemaakt :(

Enfin foert ze, ik geef'em door :p

TOR
don't torture us :whip:

j/k :p


kijk ernaar uit... :)
Tiger777
pff... 2 pitch bends die vrij hoorbaar zijn, is da torturen? :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement