|
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
kwil ook draaien ! :) |
pool, waar waart ge toen je je kandidaat kon stellen en demo kon inzenden enzo? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad, deze thread staat hier nu toch al wel een maand ofzo...waarom nu pas kandidaat stellen als het in principe al te laat is?:conf: |
|
|
| pooley |
blow me J :)
en ik heb me kandidaat gesteld maar kon geen demo opnemen das al. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
blow me J :)
en ik heb me kandidaat gesteld maar kon geen demo opnemen das al. |
dutske toch :o :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Misschien wel leuk om te weten is dat Freezel ervoor gezorgd heeft dat de setjes worden opgenomen én uitgezonden zullen worden op ETS Global! ;)
Dus Dj's, kom zeker af, dit is hele mooie - en gratis - reclame!! |
Verschilt echt per dag/tijdstip. Als ik mijn show heb, rond de 350. Door de weeks wordt het lastig om uit te zenden vanwege andere shows. Dus n.a.w. wordt het in het weekend. Herhalingen zijn altijd te regelen ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
ik vind trouwens dat we een back 2 back Freezel vs. Bax moeten hebben :) |
Lijkt me ook wel wat, maar we draaien ieder verschillend. Ik hou het bij de meer "stevige" prog, terwijl Bax meer opbouwend draait van prog naar trance. En aangezien we beiden ons eigen "ding" willen doen in ons setje, zullen we in de reguliere sets niet B2B draaien ;)
Er moet tijdens de BBQ zelf ook nog voor muziek gezorgd worden dus wie weet ;) :tongue3 |
|
|
| TOR |
hehe.. was gewoon een ideetje van het moment, leek me wel leuk..
jullie zien wel :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb al van een DJ gehoord dat hij graag nog wat zou "opwarmen" voor hij moet draaien, dus eventueel houden we de periode tijdens de BBQ vrij voor mensen die nog ff wat willen oefenen, iets uitproberen, whatever... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb al van een DJ gehoord dat hij graag nog wat zou "opwarmen" voor hij moet draaien, dus eventueel houden we de periode tijdens de BBQ vrij voor mensen die nog ff wat willen oefenen, iets uitproberen, whatever... |
for dj me :cool: ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Zolang je onze oortjes maar wat spaart...:p |
|
|
| Jasperovitsj |
Allrightie, de spreekwoordelijke kogel is eindelijk door de spreekwoordelijke kerk: we hebben een geweldige offerte voor een discobar gehad die we dan ook zo snel mogelijk gaan vastleggen! DJ's en partygangers, wat denken jullie hiervan? ;)
Discobar:
->Discobar, bestaande uit prof. dubbele cd speler Pioneer CDJ-1000MKII & club mixer Pioneer DJM-600
->2 x Technics SL-1210MKII platendraaier met naald
->Monitoring 2 x 300 watt RMS op statief
Geluid zaal:
->Geluidset JBL glijbaan 15” bass + top (2 x 700W RMS) incl versterking
Verlichting zaal:
->Lichtsturing : Botex DC-4 dimmer chaser controller (4 x 1700W max)
->Geni Mastermind 96 control-scan DMX (bediening bewegend DMX-licht)
->8 x Par 64 spots met kleurfilter 4.000W
->2 x DMX lichteffect Geni Spyro 250 W (flitsende draaiende gobos, trileffect)
->4 x DMX Space 250 DJ Roboscanner
->1 x Stealth Laser
->DMX Geni Golden Strobo FL-1800 3.000 W
->Rookmachine Antari Z-1200 + 2 l fog liquid "normal"
->6m Prolyte triangle truss
Applaus voor Cresto die deze deal heeft kunnen maken! :) |
|
|
| Freezel |
   
Hulde aan de organisatie :) |
|
|
|
|