return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 5)
View this Thread in Original format
pooley
Ela ela, kalm daar, tis een BEta party he :)
Ik ken mensen bij de douane dus dimmen ! :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, ik vind dan gewoon dat wij back 2 back moeten de hele avond :p :toothless


LOL

Dan ben je snel klaar met 20 platen :p
Freezel
quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

Dan ben je snel klaar met 20 platen :p


CD-map gaat ook mee ;)
TOR
en als dat niet voldoende blijkt kun je nog neuriën ;)
djcresto
zeg jonges, kzit hier op hete kolen te wachten op de inschrijvingen in men mail, maar ikkeuh nog niks gekregen ;)
SilentEagle
quote:
Originally posted by eieregooie
Hoeveel platen wil je meenemen dan? :D :p

Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks...


Als jou mix afgekeurd word en hij mag wel draaien, kan ie te voet zeker? :p :p
eieregooie
quote:
Originally posted by SilentEagle
Als jou mix afgekeurd word en hij mag wel draaien, kan ie te voet zeker? :p :p


:D

:p
eieregooie
quote:
Originally posted by Tiger777
pff... 2 pitch bends die vrij hoorbaar zijn, is da torturen? :nervous:


Ach, maak je niet dik... Als je een perfecte demo inlevert en je draait op het feest een trainwreck, dan ga je pas af :p Als je demo niet perfect is en je draait op het feest beter dan isset alleen maar gunstig... Maarrr... Ga er nou niet van uit dat je op het feest een foutloze mix draait, want dat kan je weleens duur komen te staan... Bovendien zijn we allemaal amateurs dus mogen we ook fouten maken :D

Kheb een keer in de Eiffel in een blokhut staan draaien met de speakers buiten, en ik met me koppie door een raam naar buiten zonder monitor speakers.... Toen ik het terug hoorde schrok ik me de blubber, maar later hoorde ik van andere mensen weer dat het in vergelijking met andere sets weer reuze mee viel :)

Heb net me deemootje in elkaar gedraaid ook "omdat het moet" whehe :p En die is ook niet 100%... Dus jah... Kvonnet moeilijk om nou te kiezen wat voor stijl erin te gooien... Heb maar beetje de gulden middenweg gekozen... t kan proggier, t kan steviger, t kan meer uplifting... dus ik hoop dat deze mix van alles een beetje heeft... of misschien juist alles net niet heeft :p Alleen ff kijken hoe ik dat ga doen met webspace...


quote:
Originally posted by djcresto
zeg jonges, kzit hier op hete kolen te wachten op de inschrijvingen in men mail, maar ikkeuh nog niks gekregen ;)


Kheb in deze thread volgens mij niets zien staan over mailen hoor, maar kan me vergissen...

Waar moet heen gemaild worden dan?
Eagle`
crap heb prob met het recorden van demo, slaag er niet in om juiste instellig te vinden, eenders welk niveau ik ook kies van line-in blijft ruis op opname, enkel als ik faders van channel naar niveau 4 breng ofzow is de kwaliteit goed, toch niet normaal ...
eieregooie
Weet je zeker dat het ruis is en geen overstuur?

Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
Weet je zeker dat het ruis is en geen overstuur?

oplossing gevonden, tulpkabel zat in microfoon ingang ipv line-in :rolleyes:
Tiger777
Vwala, definitief demo'tje:

http://users.skynet.Be/fa826641/BetaBBQdemo.ogg
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement