return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 7)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Xilver
Voila zie, 't is al een iets ouder mixke:

http://users.pandora.be/tcx/Tcx_-_Trancemix02.mp3


Yes! Nog een mp3 mixer
Tiger777
Ik sta garant voor 90% vinyl, 10% CD!!
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zit wel niet in de jury, maar kga toch ook is luisteren! :D


awel kben em ook aant binnenhalen ;)
Xilver
quote:
Originally posted by eieregooie
Yes! Nog een mp3 mixer


Excuseer?
Deze mix is 70% CD, 30% vinyl ongeveer. And rest assured, op de party heb'k enkel vinyl bij. Zoals ik zei, 't is een wat ouder mixke, en sindsdien ben'k in de vinyl gevlogen (sinds ik werk heb en dus geld heb om platen te kopen ;))
Nabistai
Hier is mijn mix nog juist binnen op tijd :D

Ik heb de laatste tijd absoluut geen tijd gehad om een mixje ineen te flansen dus heb ik de eerste 30 minuten van een oud mixje gepakt (28-07-03). Nuja tis wel oud maar het kan er mee door zeker. Nuja daar beslist de rest wel over :)

Thanks to Fred: http://users.pandora.be/Beecom/Mix :toothless
Xilver
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen da'k die mix tot 5 keer opnieuw heb gedaan indertijd om zo weinig mogelijk fouten erin te hebben. Dus waar je me wel van kan betichten is dat hij redelijk ingestudeerd was (je gaat de mixen na 5 keer praktisch uit je hoofd doen).

Edit: ik kan begrijpen dat dit misschien niet fair overkomt. Misschien is het dan beter dat ik een mixje online smijt die helemaal niet ingestudeerd was, maar die wel een pak slechter is (trouwens de eerste mix van mij 100% vinyl). Let me know.
Nyah
OK, volgende personen hebben demo's gemaakt.

- xcape
- eieregooie
- freezel
- tiger
- jasperovitsj
- xilver
- nabistai

als ik iemand vergeten ben, let me know
dat zijn dus 7 demo's
zoals bouyant al eerder had aangehaald, zullen deze 7 al zeker mogen draaien op de party, eh ;) of niet? mensen van de jury?
Buoyant
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik heb de laatste tijd absoluut geen tijd gehad om een mixje ineen te flansen dus heb ik de eerste 30 minuten van een oud mixje gepakt (28-07-03)



ook nog juist op mijne verjaardag :D, dan moet ie wel geweldig zijn eh
eieregooie
quote:
Originally posted by Xilver
Excuseer?
Deze mix is 70% CD, 30% vinyl ongeveer. And rest assured, op de party heb'k enkel vinyl bij. Zoals ik zei, 't is een wat ouder mixke, en sindsdien ben'k in de vinyl gevlogen (sinds ik werk heb en dus geld heb om platen te kopen ;))


Mja, maar mp3 blijft mp3, of je t nou eerst op CD brand of niet ;) Ik trek je mix kwaliteiten niet in twijfel hoor, ik vind het alleen zo jammer als mensen mp3 (en dus gejat) werk draaien... Zijn overigens weleens conflicten over ontstaan ook... maar goed... Guess it's just me :) No offence verder...
Xilver
I understand you completely. Dit is een mix van toen ik nog niet werkte, maar ik wou wel uptodate blijven met de muziek, en wat doe je dan...

Sinds ik werk heb ik bakken geld uitgegeven aan platen, en mp3's vind je tegenwoordig niet veel meer op m'n HD, tenzij m'n eigen werk, en tracks die ik wel origineel heb.

Bij wijze van boetedoening heb ik het grootste deel van die tracks gekocht op vinyl in de afgelopen maanden. Degene die ik kon vinden, alleszins toch. Als dit een troost voor je mag zijn (en voor mij ;)).

Zoals ik al zei, tegenwoordig 100% vinyl, buiten m'n eigen tracks dan.

Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
OK, volgende personen hebben demo's gemaakt.

- xcape
- eieregooie
- freezel
- tiger
- jasperovitsj
- xilver
- nabistai

als ik iemand vergeten ben, let me know
dat zijn dus 7 demo's
zoals bouyant al eerder had aangehaald, zullen deze 7 al zeker mogen draaien op de party, eh ;) of niet? mensen van de jury?


yep...

mense die wille draaien nog... jullie hebben ongeveer een half uurke om nog een demo in te dienen... :)
eieregooie
Ik wil de jury overigens uitnodigen om A.s. Woensdag van 22:00 tot 24:00 in te tunen op ETS Global voor mijn show Perceptions :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement