|
Inzending demo's voor Be-TA party (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan? :D |
daar zijn we mee bezig ;)
we proberen het beste te krijgen, probleem is dat het beste veel geld zal kosten. Dus misschien wordt het iets minder dan het beste maar toch nog goed materiaal :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe, wij hollanders zijn veeleisend :p Pioneer CDJ800's of 1000's erbij zou wel erg mooi zijn ;) |
Jaaa... kan ik daar ook es mee spelen :D
Nee maar ff serieus... 2 Technics en een degelijke mixer zijn toch wel vereist lijkt me? Weet nie hoe andere DJ's daarover denken... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jaaa... kan ik daar ook es mee spelen :D
Nee maar ff serieus... 2 Technics en een degelijke mixer zijn toch wel vereist lijkt me? Weet nie hoe andere DJ's daarover denken... |
2 x Technics, 2 x Pioneer cd speler en idd een degelijke mixer zoals A&H, Pioneer, Dateq etc :) |
|
|
| Pumaz |
| Hoe meer mensen = hoe meer geld = hoe beter installatie |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jaaa... kan ik daar ook es mee spelen :D
Nee maar ff serieus... 2 Technics en een degelijke mixer zijn toch wel vereist lijkt me? Weet nie hoe andere DJ's daarover denken... |
het beste dat ik vernoemde waren 2 technicsen, en 2 pioneer cdj1000, mengpaneel weet ik niet goed meer. |
|
|
| eieregooie |
mint :D
Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez? :p)
Zonder overigens verder namen te noemen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Het standaardpakket bestaat uit een Denon DN-4000, Ecler Mac 70 en twee Technics sl-1200. Een Denon is best acceptabel als CD-speler voor mij, maar ik weet niet wat de rest daarover denkt. We kunnen daar ook Pioneer CDJ-1000's huren en een DJM-600, maar dat kost pakweg 60€ extra. Als de meerderheid dat wilt en het budget is groot genoeg kunnen we dat wel vragen ipv het basispakket. Dan zal er wel geen geld meer over zijn voor een ander extraatje dat we in gedachten hadden, namelijk een Laser... ;)
Dus jullie moeten het weten: een laser of Pioneer gear... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
mint :D
Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez? :p)
Zonder overigens verder namen te noemen :D |
LOL, ik mistte de bezorger van de platen aan de deur voordat ik aan set begon en wist niet dat de break veranderd was ;) Pwned :p
MP3s op een besloten feestje moet geen probleem zijn vind ik. Mss zijn er hier mensen die draaien met alleen cd's bijvoorbeeld en dat ze toch gekozen worden door de jury om te draaien. Zo horen we ook nog de platen die we willen horen en toch kunnen draaien ;)
Als ik word gekozen door de jury om plaatjes te draaien probeer ik cd's mee te nemen. Scheelt weer sjouwen met tas en ruimte. Of ik moet met ei kunnen meerijden, zodat ik meer platen kan meenemen + cd's ;) |
|
|
| eieregooie |
Hoeveel platen wil je meenemen dan? :D :p
Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoeveel platen wil je meenemen dan? :D :p
Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks... |
Als ik een eind moet treinen heb ik weinig zin om een redelijk grote zware tas bij me te houden ;) 20 platen is echt de max dan denk ik |
|
|
| eieregooie |
| s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben ;) |
Hehe, ik vind dan gewoon dat wij back 2 back moeten de hele avond :p :toothless |
|
|
|
|