return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
De grote Olympische Spelen thread
View this Thread in Original format
djcresto
Voila, vrijdag beginnen de Olympische spelen.

Welke sporten ga je op doe voet volgen, welke Belgen halen medailles, wie worden de helden, wie verdwijnt langs de achterpoort, dit alles en veel meer in de Olympische spelen thread.


Ik hoop dat sporza toch een beetje badminton uitzend, anders wordt het uitkijken naar de uitzendingen op de NOS of BBC.
Verder zal ik ook het basket op de voet volgen en natuurlijk de belangrijkste finales.
TOR
atletiek all the way :D (behalve marathon en snelwandelen, man wat zijn die saai :p )
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
atletiek all the way :D (behalve marathon en snelwandelen, man wat zijn die saai :p )


De spurtnummers kunnen mij wel aantrekken. En meestal ook de atletiekfinales. Snelwandeling vind ik persoonlijk een marteling van het menselijk lichaam, als je die mensen ziet stappen das volledig onnatuurlijk en heeft weinig met sport te maken imo
Dark Apostle
Ik ben meer voor de winterspelen waar ik het Freestyle Skiiën en Super G, Snowboarding meestal probeer te volgen
Jasperovitsj
Atletiek baby!! :toothless

Vooral de middellange en de lange afstanden, ik ben is benieuwd of Bekele wereldrecords gaat breken!! :crazy:
Pumaz
Ik ga vooral de ploegsporten volgen, vooral dan voetbal en basket.
Justine Henin-Hardenne haalt misschien een medaille, voor de rest niet zo veel voor de Belgen denk ik :p
Phortastic
Gooooooooo Tiesto :p






:stongue:
Sorry kon het ni laten :p
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Atletiek baby!! :toothless

Vooral de middellange en de lange afstanden, ik ben is benieuwd of Bekele wereldrecords gaat breken!! :crazy:


Die kans bestaat wel, maar dat zal toch ook afhangen van een aantal factoren zoals het weer, de piste (is het een zachte of harde). Bekele heeft natuurlijk talent genoeg om alle chrono's vanaf 3000m tot en met de marathon te verbeteren.
Jasperovitsj
^ Athene is een heel harde piste. Zo hard zelfs dat Gebre x aantal jaar geleden op het WK daar heeft geweigerd te lopen vanwege een te hoog risico op blessures...
Maar dan nog, Bekele heeft inderdaad talent genoeg, en er zijn ook een paar jonge opkomende Kenianen, dus als die gaan strijden voor de medailles kan dat wel is wereldrecords-brekend vuurwerk opleveren!! :D
djcresto
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ga vooral de ploegsporten volgen, vooral dan voetbal en basket.
Justine Henin-Hardenne haalt misschien een medaille, voor de rest niet zo veel voor de Belgen denk ik :p


voetbal stelt weinig voor op de OS imo, teams onder 23 aangevuld met max 3 spelers boven de 23.
Kvind het heel spijtig dat er zich nooit een Belgische ploeg kan plaatsen. Nederland kan dit wel met bv hun volleyball en hockyteams.
Het Belgische vrouwenbasketteam en het Belgische hockyteam zaten niet zover van de qualificatie.
Vooral de Belgische volleyballploeg zou zich toch mogen plaatsen, Maaseik en Roeselare zijn europese topploegen, wout wijsmans is één van de topspelers in Italië.
Ook het Belgische basket staat op vrij hoog niveau en toch bakt de Nationale ploeg er nooit iets van.

djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Athene is een heel harde piste. Zo hard zelfs dat Gebre x aantal jaar geleden op het WK daar heeft geweigerd te lopen vanwege een te hoog risico op blessures...
Maar dan nog, Bekele heeft inderdaad talent genoeg, en er zijn ook een paar jonge opkomende Kenianen, dus als die gaan strijden voor de medailles kan dat wel is wereldrecords-brekend vuurwerk opleveren!! :D


een WR op de 100m bij de mannen moet er dan wel inzitten. Green en zijn concurrent (asafa powel als ik mij niet vergis) duiken beide toch steeds vlotjes onder de 10 sec.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by djcresto
voetbal stelt weinig voor op de OS imo, teams onder 23 aangevuld met max 3 spelers boven de 23.
Kvind het heel spijtig dat er zich nooit een Belgische ploeg kan plaatsen. Nederland kan dit wel met bv hun volleyball en hockyteams.
Het Belgische vrouwenbasketteam en het Belgische hockyteam zaten niet zover van de qualificatie.
Vooral de Belgische volleyballploeg zou zich toch mogen plaatsen, Maaseik en Roeselare zijn europese topploegen, wout wijsmans is één van de topspelers in Italië.
Ook het Belgische basket staat op vrij hoog niveau en toch bakt de Nationale ploeg er nooit iets van.


Ik vraag me af of de wil er wel is en aan de Olympische Spelen meedoen is geen goedkope zaak en het voetbal seizoen is net begonnen dus teams zullen hun spelers ook minder graag afstaan.

België stuurt altijd een vrij kleine deligatie in vgl met andere Europese landen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement