|
De grote Olympische Spelen thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Ja idd, Ilse Heylen it is :) |
|
|
| basd |
| Okee bedankt :) Dat verklaart een hoop, het judo volg ik ook helemaal niet.. |
|
|
| Pumaz |
Ik heb het toevallig op Sporza gezien tijdens het zappen, ze zat op een of ander terras met Jan Leyers en Jean-Marie De Decker te praten.
Ik heb ook een grappige vent gezien bij het gewicht heffen -56kg, een lilliputter die 135kg kon opheffen, Halil Mutlu noemt hij denk ik :) |
|
|
| Gladius |
heb derjuist grote samenvatting gezien van USA-Puerto Rico. Manman, normaal ben ik niet zo voor basketbal, maar dit was echt wel een streling voor het oog, zo knap dat die spelen (de puerto ricanen wel te verstaan).
Godfroid is btw opgerukt naar de 4de plaats. |
|
|
| djcresto |
| straks om 18u45 het duel van de spelen op de 200m vrije slag |
|
|
| Jasperovitsj |
| Phelps vs Thorpe vs Van Den Hoogeband? |
|
|
| djcresto |
| thorpe wint voor vd hoogeband en een bijzonder sterke phelps |
|
|
| Kaatje |
Geef mij maar zwemmen.
Niet dak da op de voet volg, maar t blijft wel boeien als ik t opzet.
Tennis is ook wel leuk, maar Malisse ligt er al uit :rolleyes: Dien ene Rochus, hoe doet die het eigenlijk, die moest nog zijn enkel spelen he? Of is da ondertussen al gebeurd ? Die ligt er miss ook al uit?
Vandaag wast Gella die voor België ging :conf: judo - en??? Of hoe zegt ge dat? das miss ook al geweest? Zit hier weer vanal te missen zeker? :D |
|
|
| Pumaz |
De Grieken hebben gisteren hun eerste gouden medaille gekregen, in synchronisch duiken.
Eerste keer dat ze daarin gekwalificeerd hadden ook. |
|
|
| djcresto |
gisteren wat nr het turnen zitten kijken. Is toch wel een knappe sport.
Vandaag voor het eerst een deel van een badmintonmatch kunnen meepikken op bbc. De europeanen doen het momenteel verrassend goed. |
|
|
| djcresto |
vandaag weer naar turnen gezien
begin dat toch meer en meer te apprecieren :eyes: :eyes:
echt mooi om zien |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vooral omdat het allemaal vrouwen in strakke pakjes zijn zeker! :p |
|
|