return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
De grote Olympische Spelen thread (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
voetbal stelt weinig voor op de OS imo

Nog niet gezien wie meedoet dit jaar? Om 1 naam te noemen : Christiano Ronaldo
djcresto
quote:
Originally posted by Pumaz
Nog niet gezien wie meedoet dit jaar? Om 1 naam te noemen : Christiano Ronaldo


tja das één speler, wat apostle zegt is wel een feit, de clubs en spelers hebben over het algemeen weinig intresse in de OS. De voetbalkalender zit nu al overvol.
Bij de meeste sporten is het winnen van de OS het hoogste wat je kan bereiken. Bij voetbal is dit helemaal niet zo.
Pumaz
Er waren er nog hoor maar ik ben ze vergeten :o
Je hebt wel gelijk hoor dat het minder is, maar het is echt niet slecht of zo.
Het kan ook gewoon aan mijn voetbalgekte liggen ook :p

Nog iets om naar uit te kijken : The Iraqi Tae kwon do team :D
djcresto
quote:
Originally posted by Pumaz

Je hebt wel gelijk hoor dat het minder is, maar het is echt niet slecht of zo.
Het kan ook gewoon aan mijn voetbalgekte liggen ook :p


slecht is het zeker niet, maar je krijgt op een jaar ook al zoveel voetbal voorgeschoteld. Het ek is net gepasseerd, straks begint de champions league weer, dan staat het voetbal op de os toch wel in de schaduw.
djcresto
http://www.athens2004.com/en/

all info
dj Zevan
olympische spelen zeggen mij over het algemeen niet veel
maar ik ga toch het kajakken proberen te volgen met bob maesen
heb ik nog les van gehad
lievez
tiesto wint goud
TOR
quote:
Originally posted by lievez
tiesto wint goud


in de discipline 'trainwrecken'?





















sorry kon het niet laten :p :o
Jasperovitsj
De Nederlandse delegatie op dat onderdeel is dit jaar gewoon onverslaanbaar! Tiesto, Jean, Gielen, daar kan niemand tegen op!!
Zehra
daar gaan we weer... :rolleyes: niemand is perfect eh jongens... don't forget that!

Jasperovitsj
Just kidding Zehra, deze kon ik ni laten liggen :)

En spijtig dat ik niet naar de Olympics kon, want ik zou Gielen nog serieus het vuur aan de schenen hebben kunnen leggen!! :toothless
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
daar gaan we weer... :rolleyes: niemand is perfect eh jongens... don't forget that!


-> :p

beter op smileys letten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement