return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
De grote Olympische Spelen thread (pg. 8)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Insanity I tell you, insanity!! :eyes:
TOR
quote:
Originally posted by djcresto
ha, ge zat er allemaal naast ze

niet veel toch? Obikwelu won NET niet :)

Powell heeft me wat teleurgesteld.. desalniettemin een goeie tijd. vijf mensen onder 10 sec :eyes:
Gladius
quote:
Originally posted by djcresto
ha, ge zat er allemaal naast ze

mja das gemakkelijk eh, zelf niks voorspellen en dan ons uitlachen =). Ik vond het een bangelijke finale met nen verassende afloop. Wel cool om te zien hoe Greene echt wel blij was met z'n bronzen medaille, had ik niet verwacht van hem.
djcresto
iemand de finale van het turnen bij de mannen aan de rekstok gezien?

Nemov turnt een schitterende oefening maar krijgt een veel te lage score. Het publiek begint de jury minuten aan een stuk uit te jouwen. Toen Nemov op vraag van de volgende turner Paul Hamm het publiek bedaarde kon de wedstrijd doorgaan. Nemov zijn score werd nog aangepast, maar te weinig om plaatsen te stijgen.
Wat een klucht
Gladius
was da voor zever dat de jury die z'n score nog gaat aanpassen, gewoon omdat het publiek heel den tijd zat te roepen. Het was wel spectaculair wat hij deed, maar hij maakte wel degelijk fouten (volgens die kerel op den holland toch).
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
was da voor zever dat de jury die z'n score nog gaat aanpassen, gewoon omdat het publiek heel den tijd zat te roepen. Het was wel spectaculair wat hij deed, maar hij maakte wel degelijk fouten (volgens die kerel op den holland toch).

De jury moest zich aanpassen omdat er 1 of 2 landen een te lage score gaven en andere landen een vrij hoge score gaven. Probleem is ook dat je maar een maximum startwaarde kan hebben van 10. De meesten deden een vrij standaard oefening die ook 10 als startwaarde geeft en als je dan geen foutje maakt heb je veel kans een medaille. Als je bv tijdens je oefening 7 salto's, 8 katchev's en bij wijze van spreken tot tegen het plafond springt en dan nog alles perfect uitvoerd en je landt dan niet zo heel goed dan heb je veel kans geen medaille hoewel je oefening 100x moeilijker en beter was dan al de rest. Ergens toch niet logisch vind ik.
Gladius
Neen das niet logisch, en hij verdiende zeker een medaille, maar ik vind toch niet dat de jury z'n score moest gaan aanpassen. Ge zijt consequent of ge zijt het niet eh. Ik betwijfel of de score aangepast zou zijn geweest als het publiek niet zo lang floot...
Btw, die sport heeft mij echt wel aangenaam verrast, wist niet dat da zo boeiend kon zijn. Echt zot wat die kerels allemaal doen.
TOR
straks om 21u10 loopt Kim Gevaert de halve finales van de 200m

ze maakt iets meer kans dan op de 100m om de finale te bereiken, maar het zal niet evident worden. in de kwartfinales liep ze dan wel de derde tijd, maar in de reeksen gingen heel wat athletes een stuk sneller.

daarnet zijn trouwens de kwartfinales 200m bij de mannen gelopen. de Amerikanen Crawford en Gatlin waren toch wel weer indrukwekkend.. Crawford liep zowaar onder 20 sec., terwijl ie een heel eind voor de eindmeet al begon uit te lopen. ook Obikwelu maakte weer heel wat indruk. het wordt spannend... :crazy:
TOR
22.48 en nationaal record. go Kim.. :crazy:
Jasperovitsj
^ Killing Kim does it again! :crazy:

Nu finale van de 1500 meter, Lagat vs El Gerrouij, spannend!! :eyes:

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Nu finale van de 1500 meter, Lagat vs El Gerrouij, spannend!! :eyes:

OMG wat een eindsprint!! :eyes:
TOR
heerlijke finale van de 1500m. even dacht ik dat El Gerrouj het niet zou halen, maar hij had nog genoeg over, terwijl Lagat er alles moest uitpersen. waardige kampioen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement