return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
De grote Olympische Spelen thread (pg. 9)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Killing Kim does it again! :crazy:

Nu finale van de 1500 meter, Lagat vs El Gerrouij, spannend!! :eyes:


en of het spannend was

El Gerrouij neemt eindelijk het goud, het is hem enorm gegund

ook mooi hoe de verliezer toch in de armen valt van de winnaar
Gladius
ja da was een schitterende eindsprint, zo spannend. Als ge die vlak derna zo hoorde snikken kreegek zelf bena tranen in m'n ogen ;). Heeft der 8 jaar op moeten wachten natuurlijk...
btw, wanneer loopt kim terug?

ps, halve finales voetbal vannacht gezien:
Italië - Argentinië 0-3
Iraq - Paraguay 1-3
Argentinië natuurlijk veruit de favoriet.
TOR
quote:
Originally posted by Gladius
btw, wanneer loopt kim terug?


vanavond omstreeks 22u20


een Belgische (ben haar naam ff kwijt) is trouwens vierde geworden in de triathlon!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR



een Belgische (ben haar naam ff kwijt) is trouwens vierde geworden in de triathlon!

Katleen Smet :)

En vanavond loopt Joeri Jansen rond 20u ook zijn reeks van de 800 meter én Tom Compernolle en Monder Rizki lopen hun reeks van de 5000 meter! Alledrie de atleten hebben niet echt medaillekansen, maar een finaleplaats zou er wel moeten inzitten!
CygnusX
quote:
Bob Maesen en Wouter D'Haene hebben zich woensdagochtend geplaatst voor de finale van de K2 1000 meter kajak.

Het duo won vlot zijn halve finale in een tijd van 3'11"757. Vrijdagochtend mogen ze aantreden in de finale.
Jasperovitsj
^ Die mannen maken serieus kans op een medaille!
TOR
Belgische estafetteploeg in de finale met een nationaal record :)
Jasperovitsj
Ze trekken zich allemaal op aan het succes van Kim, mooi om te zien! :)
TOR
ze hebben wel de traagste tijd van alle geplaatsten gelopen :nervous: vooral het Amerikaanse team was weer indrukwekkend :eyes:
djcresto
het dream team verloor in de halve finale van het basketball tegen Argentinië. :o :o

Nuja als je ziet met welke ploeg ze aan de start komen is dit helemaal niet te verwonderen. Er was nog weinig dream te zien en van een team was al zeker geen sprake.

Met de afwezige sterren O'neil, Bryant, ray allen, tracy mcgrady en kevin garnet erbij had het tornooi er wel anders uitgezien.

Jasperovitsj
OMFG, finale van de 5000 meter!! :eyes:

Rare race, héél traag, en dat was echt wel een tactische blunder van de Ethiopiërs. Als je de laatste 400 ingaat met El Gerrouj die nog geen meter kopwerk heeft gedaan, dan wet je gewoon dat je verloren hebt, zelfs al ben je Kenenisa Bekele...
Toch nog een extreem spannende eindsprint, maar El Gerrouj was gewoon de beste, echt top die atleet!!
TOR
heb enkel de 1500m bij de vrouwen gezien vanavond.. zal zo meteen nog ff kijken op Sporza.

de 1500m was iig de moeite ook.. typische wedstrijd van Kelly Holmes.. de hele wedstrijd ver achterop en dan in de laatste meters onklopbaar met haar eindsprint. nieuw nationaal record voor haar trouwens.. een van DE athletes van de OS.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement