return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
De grote Olympische Spelen thread (pg. 6)
View this Thread in Original format
Gladius
jup groot gelijk hier ivm sporza. Het is zo dom dat ze pas vanaf half2 beginnen uit te zenden, en dan nog. Al die domme programma's en spelletjes moeten toch niet zekers, gewoon heel den dag live al de sporten geven ja! Gelukkig hebben we idd nog de andere zenders. Vooral BBC bevalt mij, goeie coverage altijd, en den NOS voor 's avonds natuurlijk, schitterende talkshows altijd. Voor de voetballiefhebbers, de vorige dagen gaven ze 's avonds laat op TVE telkens een integrale match...

btw, kheb gisteren wa badminton gezien, wel de moeite dat dubbel (hmm die deense olsen is mooooi =)), en op den holland dat enkel, die Audina is echt wel goe precies
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius

btw, kheb gisteren wa badminton gezien, wel de moeite dat dubbel (hmm die deense olsen is mooooi =)), en op den holland dat enkel, die Audina is echt wel goe precies


Audina heeft gisteren de match van haar leven gespeeld. Binnen 3 min begint haar finale (donderdag 13u) te bekijken op nos

Straks de finale gemengd om 15u50 op BBC

Alleen jammer dat we geen heren dubbel te zien krijgen, dat is veruit het spectaculairst.
TatanaGirl
Ik volg normaal gezien niet zoveel sport, maar ik heb toch het tijdrijden gezien en ik kijk ook uit naar de finale van de tennis.
Ik hoop dat Justine wint!

Groetjes

TatanaGirl
Kaatje
quote:
Originally posted by Gladius
tegen nu zul je het wss allemaal al weten, maar toch maar even zeggen dat Rochus verloren heeft tegen Moya (6-0, 7-6), en dat ons Gella er ook uitligt =\\\. Slechte dag voor de belgen, want ook JM Saive moet vroegtijdig het toernooi verlaten (vind eigenlijk dom dat er niet iets bestaat zoals een losers bracket, zodat ge toch nog een kans maakt). Gelukkig hebben we ons Justine nog die vrij makkelijk won met 6-2 en 6-1 tegen Vento. Morgen om 4 uur speelt ze tegen Pratt.
goooooooooo athens!


Merci, wist alleen dat Gella deruit lag, dat van Rochus nog ni.
JM Saive? Das toch die ping - ponger :conf: Als het zo is, dat volg ik niet.
Justine zie ik graag spelen, vind het wel erg dat ons Kim der ni bij is, spijtig van haar blessure. :sadgreen:
djcresto
quote:
Originally posted by Kaatje
Merci, wist alleen dat Gella deruit lag, dat van Rochus nog ni.
JM Saive? Das toch die ping - ponger :conf: Als het zo is, dat volg ik niet.
Justine zie ik graag spelen, vind het wel erg dat ons Kim der ni bij is, spijtig van haar blessure. :sadgreen:


zonder blessure was ze er ook niet geweest, conflicten met de sponsoring
Kaatje
quote:
Originally posted by djcresto
zonder blessure was ze er ook niet geweest, conflicten met de sponsoring


Echt? Dat wist ik niet, dacht dat ze had afgezegd owv haar blessure...
TOR
Kim Gevaert loopt straks, iets voor 19u30, de halve finale 100m

later op de avond komt Cédéric van Branteghem in actie in de kwartfinales van de 400m


en als ik het goed heb speelt Justine Henin eveneens vanavond.
TOR
hmm.. Gevaert heeft zich helaas niet kunnen plaatsen

Van Branteghem straks rond 20u15.
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
hmm.. Gevaert heeft zich helaas niet kunnen plaatsen

Van Branteghem straks rond 20u15.


gevaert was slecht vandaag en gaf dat ook eerlijk toe, met de tijden van gisteren zat ze in de finale.
TOR
VB was trouwens laatste, hehe

Justine doet het daarentegen wel goed.. maar ik blijf atletiek volgen :D

lost_in_trance
JUSTINE HEEFT GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Youpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee

:eyespop:
Meltoz
Yep yep yep... 2 keer 6-3 :D :D Mauresmo kwam er ni echt in voor vandaag, he he goe voor ons he ;) :happy2: :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement