return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
De grote Olympische Spelen thread (pg. 7)
View this Thread in Original format
pooley
allé nog een medailleke

jochei \o/
FredNova
zuivere klasse

\o/ voor Justin
Jasperovitsj
Wa heeft de Cedric gedaan? *zenuwachtig*

Trouwens, de 100 meter bij de mannen belooft ongeloooooofelijk spannend te worden! De 3 topfavorieten doken allemaal vlotjes onder de 10 seconden!! :eyes:
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wa heeft de Cedric gedaan? *zenuwachtig*

Trouwens, de 100 meter bij de mannen belooft ongeloooooofelijk spannend te worden! De 3 topfavorieten doken allemaal vlotjes onder de 10 seconden!! :eyes:


cedric laatste in zen halve finale


die 100m wordt echt zot!
die gasten (zoals green en die jamaicaan) die hielden nog met opzet in!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FredNova
cedric laatste in zen halve finale



Kheb het net gezien op TV...spijtig, maar wel te verwachten!

Bekele was gisteren anders gisteren weeral outstanding! De beste langeafstandsloper ooit, geen twijfel meer mogelijk!! :eyes:
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kheb het net gezien op TV...spijtig, maar wel te verwachten!

Bekele was gisteren anders gisteren weeral outstanding! De beste langeafstandsloper ooit, geen twijfel meer mogelijk!! :eyes:


Precies in ene keer e fusée in zijn kont (euhm :nervous: ) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power :eyes: :eyes:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Meltoz
Precies in ene keer e fusée in zijn kont (euhm :nervous: ) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power :eyes: :eyes:

En die is dus amper een dik jaar ouder dan mijn én ne kop kleiner, maar ik zou die geen 3 ronden kunnen bijhouden, echt zot...:nervous:

En op de 5000 meter gaat het dus net hetzelfde zijn...:crazy:
Eagle`
zou me ni verwonderen als die wit-russische van de 100 meter aan de doping zit, komaan zeg, wk indoor, derde achter geveart en nu ineens nen halve second rapper dan haar pb van een jaar geleden op de 100 meter :rolleyes:

Bekele is abnormaal imo, die kerel loopt in zen laatste 400 m efkes 52 seconden ofzo das bijna den tijd die de 800 meterlopers lopen op een ronde, wtf en da na 9 km :eek: Had gehoord da die kerel een natuurlijk hematocriet had van boven de 40 ofzo, met andere woorden die zou zelf ni mogen starten in den Tour ;)
Gladius
woohoow, 100m straks. Iemand ne favoriet? De mijne is Kim Collins, hoewel ik denk dat Powell iedereen gaat verbazen.
Derjuist even iets gezien van gymnastiek, zo op die mat. Echt wel maf om te zien waartoe het menselijk lichaam tot in staat is, pfoeh!
TOR
Obikwelu maakte een betere indruk dan Powell vond ik.. jammer van zijn slechte start, anders was ie er zeker voorbij gegaan.

ik gok dus op Obikwelu, op voorwaarde dat ie goed start.. anders wordt het Powell :)

djcresto
ha, ge zat er allemaal naast ze

vraag mij nu niemeer de naam van wie gewonnen was, obikelu was 2e green 3e
FredNova
Atletiek - Finale 100m sprint voor mannen

Justin Gatlin VSt 9.85
Francis Obikwelu POR 9.86 ER
Maurice Greene VSt 9.87
Shawn Crawford VSt 9.89
Asafa Powell JAM 9.94
Kim Collins SKN 10.00
Obadele Thompson BAR 10.10
Aziz Zakari GHA Opgave

alstemblieft
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement