|
De grote Olympische Spelen thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
-> :p
beter op smileys letten |
ja zo begint da ;) |
|
|
| djcresto |
morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken.
Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken.
Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk. |
Axel zit in bloedvorm, en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het kan afmaken in een klein groepje (spurt in de Tour, de befaamde Giro-etappe met zijn duik in die kloof), dus ik geloof wel in zij kansen als hij met een kleine groep weg is! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Axel zit in bloedvorm, en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het kan afmaken in een klein groepje (spurt in de Tour, de befaamde Giro-etappe met zijn duik in die kloof), dus ik geloof wel in zij kansen als hij met een kleine groep weg is! |
Wat heb ik u gezegd!! :eyes: :toothless :p
Bettini was met stip dé beste man in koers, maar Axel zat ook héél goed, en hij heeft verdiend brons gepakt! Echt chapeau van die gast! :) |
|
|
| Olju |
dik in orde zou ik zeggen
den axel doet et zeg :D |
|
|
| BaRTeZ |
top gedaan van Axel Merckx :)
Wat zijn de sporten waar Belgie (naast het wielrennen) het van moet hebben tijdens deze Olympische Spelen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
zeilen :) |
Sebastien Godefroid is anders niet echt goed bezig, na 2 regatta's nog maar op de 17de plaats, ver van het zilver van 8 jaar geleden... |
|
|
| BaRTeZ |
| ok bedankt, zal er op letten :) |
|
|
| CygnusX |
Allemaal duimen voor Neerpeltenaar Bob Maesen bij het kajakken, vorige Olympische Spelen 15e en nu gaat ie volledig voor het goud.
 |
|
|
| basd |
Waar komt die tweede bronzen medaille voor Belgie vandaan? Ik heb Axel Merckx gezien, maar ik keek gisteren op de medaillespiegel, en toen stonden er ineens twee..
Of vonden ze het in Athene zo bijzonder dat ze hem er maar twee hebben gegeven? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by basd
Waar komt die tweede bronzen medaille voor Belgie vandaan? Ik heb Axel Merckx gezien, maar ik keek gisteren op de medaillespiegel, en toen stonden er ineens twee..
|
Een judoka heeft brons gehaald, Ilse Heylen dacht ik, maar kben ni zeker... |
|
|
|
|