return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
De grote Olympische Spelen thread (pg. 5)
View this Thread in Original format
TOR
meisjes van 14 bedoel je :nervous: :nervous: :nervous:
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
meisjes van 14 bedoel je :nervous: :nervous: :nervous:


Je moet 16 zijn om te mogen deelnemen. Sommige meisjes zien er echter wel uit als 12 jarige kindjes.
Gladius
quote:
Originally posted by Kaatje
Geef mij maar zwemmen.
Niet dak da op de voet volg, maar t blijft wel boeien als ik t opzet.
Tennis is ook wel leuk, maar Malisse ligt er al uit :rolleyes: Dien ene Rochus, hoe doet die het eigenlijk, die moest nog zijn enkel spelen he? Of is da ondertussen al gebeurd ? Die ligt er miss ook al uit?
Vandaag wast Gella die voor België ging :conf: judo - en??? Of hoe zegt ge dat? das miss ook al geweest? Zit hier weer vanal te missen zeker? :D


tegen nu zul je het wss allemaal al weten, maar toch maar even zeggen dat Rochus verloren heeft tegen Moya (6-0, 7-6), en dat ons Gella er ook uitligt =\\\. Slechte dag voor de belgen, want ook JM Saive moet vroegtijdig het toernooi verlaten (vind eigenlijk dom dat er niet iets bestaat zoals een losers bracket, zodat ge toch nog een kans maakt). Gelukkig hebben we ons Justine nog die vrij makkelijk won met 6-2 en 6-1 tegen Vento. Morgen om 4 uur speelt ze tegen Pratt.
goooooooooo athens!
Jasperovitsj
Gisterennacht ook nog ff naar de VTM gezapt, en die vermeldden stiekem dus wel véél meer nieuws over de Olympische Belgen dan de VRT! Zo bijvoorbeeld het feit dat zeiler Philippe Berghmans opgerukt is naar een 2de plaats in de Laser-klasse, en dus goed op weg is naar een medaille!!
Gladius
ooit gehoord van sporza? =) daar hebbe ze het ook gezegd gisteren
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
Je moet 16 zijn om te mogen deelnemen. Sommige meisjes zien er echter wel uit als 12 jarige kindjes.

En anderen zien er echter wel hemels uit :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius
ooit gehoord van sporza? =) daar hebbe ze het ook gezegd gisteren

Zeker, maar ik kan meestal pas vanaf middernacht ofzo TV zien , en dan is Sporza al lang gedaan...:sadgreen:
djcresto
voor de liefhebber

Ik denk dat ze deze namiddag om 15u10 de halve finale van het gemengd dubbel in het badminton zullen uitzenden. Zeker kijken ;) ;)
JediD4M
quote:
Originally posted by Gladius
ooit gehoord van sporza? =) daar hebbe ze het ook gezegd gisteren

Ewel ik vind Sporza beetje teleurstellend over de olympische spelen...

Wanneer ik zap word meestal gepraat ipv sporten getoond en zoals Japser voorheeft heb ik ook soms voor.. das soms zo vroeg gedaan, terwijl andere europese zenders nog volop bezig zijn met samenvattingen van hockey, basketbal, volleybal, voetbal.. wedstrijden.
Beetje jammer .. want betalen ze dan niet de rechten voor alle events op de olympische spelen?
Je kan er dan beter gebruik van maken, vind ik.
Jasperovitsj
Gewoon herhalingen van een Sportjournaal heel de nacht lang zoals het gewone journaal, dat zou voor mij al meer dan genoeg zijn...

djcresto
Wie een beetje het nieuws volgt weet dat sporza maar de uitzendrechten heeft voor 6 uur per dag. Vandaar het vele gelul, de archiefbeelden etc. De vrt heeft gewoon geen geld voor meer rechten te kopen. Mijn mening is als je een aparte sportzender opstart, doe het dan goed. Vergeet die bull met sportlui uit het verleden en de archiefbeelden. Maarja we hebben toch nog de NOS, BBC, ZDF, ARD, TVE. Kvond het bv ook maar dom dat er een uur van die beelden verspeeld werden aan een snertmatch van Henin. Die zien we al een volledig jaar elke week wel op tv.

ps morgen 15u50 finale van het gemengd dubbel badminton op BBC ;)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gewoon herhalingen van een Sportjournaal heel de nacht lang zoals het gewone journaal, dat zou voor mij al meer dan genoeg zijn...


dit vind ik ook een heel groot gemis. Voor de meeste sportprogramma's blijf je niet thuis, maar als je dan ergens naartoe bent geweest of 2e zit hebt ;) dan is zo'n herhaling altijd handig. Tzou zeker veel bekeken worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement