|
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Komen jullie me ophalen dan?
:D |
:eek: :rolleyes: :conf: :nervous:
kga echt wel ne monovolume kopen binnenkort...
Meteen aan de garage een logobeschildering aanvragen met dit langs de zijkanten en op het dak =

... zou toch zo lelijk niet zijn???? ;) |
|
|
| eieregooie |
Naah j/k :p
Ik scheur zelf wel :D
Ow en opletten he!!! Naast de bekende trajectcontrole bij Rotterdam Overschie, nu ook trajectcontrole bij Hoofddorp ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
:eek:
jedi: change of plans?! :happy2: |
Ey, ik wil niet om 7u 's morgens al naar Antwerpen bussen om u op te halen hé, I need my sleep! :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
I need my sleep! :p |
sleep? when you're in love.. who needs it? :p ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
sleep? when you're in love.. who needs it? :p ;) |
who's in love?! :p ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Dat vraag ik mij ook af...:conf: :p |
|
|
| Kaidreas |
^:rolleyes:
waarom die geheimzinnigheid toch. :conf:
anyways. ik zal prolly niet mee gaan, sorry pimps, jan nu hebt ge ineens ook de reply op u berichtje, neen het zit zo ik ben juist begonnen met avond school en das zaterdagvoor middag ook (ja begrijpen wie begrijpen kan, avondschool in de voormiddag) en dat is echt wel belangrijk voor me. dus met spijt in het hart moet ik meedelen dat ik niet meega. en ik wou ronski en astridje zou graag zien.
the jedi apprentice can't come along on the little spacejourney, because he didn't finish his master degree of "how to seduce a female alien"
meer geluk volgende keer |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
he didn't finish his master degree of "how to seduce a female alien" |
I've seen him try :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Spijtig da ge ni mee kunt Dries...:( |
|
|
| Gladius |
hoeveel man gaat er nu al, en hoeveel volk kan er in jedi z'n auto?
Of is der nog iemand anders dat gaat rijden?
Menne neef wilt deze keer ook es mee, maar als er geen plaats meer is ga ik wel met het openbaar vervoer... |
|
|
| JediD4M |
Jammer Dries dat je niet meekan :( , een andere keer hé!
Staan zowiezo al vast om mee te gaan =
* Jasperovitsj
* Zehra
= Meeting point (bijna op de route) => Schoten
Tijd nog te bepalen.
Wachtend op nieuws van
SilentEagle
Gladius
Mogelijk ook mee = Pooley
Desnoods hier of via PM, liefst op het meetingpoint geraken maar wil jullie desnoods wel komen halen! |
|
|
| Gladius |
| bij deze bevestig ik dus! (sorry, was weekje weg eh) |
|
|
|
|